۰ نفر

گزارش اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

اجاره خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس چقدر است؟

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 802510
اجاره خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس چقدر است؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس خواهیم‌ پرداخت.

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ تهرانپارس در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران و نیز منطقه ۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. این محله از سه طرف به پارک ملی خجیر، بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بوستان پلیس ، یاس فاطمی و لویزان، محدود شده است. اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک  ۱۰۰ متری را دارید، یک واحد در تهرانپارس غربی ۵ ساله که  دو اتاق خواب و انباری،آسانسور،پارکینگ دارد را با رهن ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۲۳ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در تهرانپارس غربی هستید می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری که دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۱۵۰ میلیونی و اجاره ۱۳ میلیون تومانی در تهرانپارس غربی کرایه کنید.

اگر واحدی در تهرانپارس شرقی مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری که ۱۰۰ متری است و دو خوابه و پارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن ۴۰۰ میلیون و اجاره ۱۵ میلیون تومانی در تهرانپارس شرقی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در تهرانپارس شرقی با متراژ ۱۰۰ متر در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۳۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در تهرانپارس غربی به دنبال خانه ۱۰۰ متری هستید باز یک واحد که دو اتاق خواب و انباری،پارکینگ دارد را با پول پیش ۸۰۰ میلیون و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در تهرانپارس غربی کرایه کنید.

اگر به دنبال خانه ۱۰۰ متری با رهن کامل هستید، باز یک واحد در تهرانپارس غربی که نوساز و دو اتاق خواب، آسانسور،پارکینگ،انباری دارد را با رهن کامل ۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومانی در تهرانپارس غربی برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگر ۱۰۰ متری که به گفته اگهی دهنده است، تکواحدی ۲خواب،ساختمان برند تهرانپارس سرمایش اسپیلت ،گرمایش از کف از ۲ طرف نورگیر سالن پرده خور و قابل چیدمان پارکینگ سندی انباری آسانسور کابینت هایگلاس نو کف سرامیک شیر آلات برند گاز رومیزی هود تاچ سرویس ایرانی فرنگی محله دنج و اعیان نشین دسترسی آسان به مترو اتوبان و مراکز خرید را با رهن ۶۰۰ میلیون و اجاره ۷ میلیون تومانی در تهرانپارس غربی کریه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در تهرانپارس
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
تهرانپارس غربی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۲۳،۰۰۰،۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تهرانپارس شرقی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۱ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ 
تهرانپارس شرقی ۱۰۰ ۲خوابه ۱۳۸۹ ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵،۰۰۰،۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۴۰۲ ۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  -
تهرانپارس شرقی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۰ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۶،۰۰۰،۰۰۰
تهرانپارس غربی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری ۱۳۸۵ ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
 تهرانپارس غربی ۱۰۰ ۲خوابه،پارکینگ،انباری،آسانسور ۱۳۹۴ ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۷،۰۰۰،۰۰۰

-توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهرانپارس برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha