۰ نفر

تا شنبه این جاده‌ها بسته هستند

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 802145
تا شنبه این جاده‌ها بسته هستند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تا شنبه هفته آینده ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی ر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر ماه از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع  بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.

بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر ماه) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، محدودیت یکطرفه مقطعی در روزهای سه‌شنبه، جمعه و شنبه  (به استثنا وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.

در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس بوده و تردد خودروهای تریلر از محور هزار ممنوع است.

تردد خودروهای کامیون و کامیونت به استثنای وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و  ۱۴مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

تردد انواع خودروهای تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال محور تهران– فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود، در محور آستارا– اردبیل و بالعکس، تردد کلیه خودروهای کامیون و تریلر به استثنا وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ امروز سه‌شنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ممنوع اعلام شده است.

تردد خودروهای کامیون و تریلر به استثنا وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴  سه‌شنبه و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرده اجرا این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و با توجه به شرایط ترافیکی، احتمال هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha