۰ نفر

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی الزامی شد

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبر: 801994
اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی الزامی شد

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی در جلسات اخیر شورای عالی استاندارد با دستور رییس دولت سیزدهم اجباری اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، معاون ارزیابی انطباق سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی با معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، با ترسیم فرآیند اجباری شدن استاندارد کالا و خدمات، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران در دوره تحولی خود بر استانداردسازی در حوزه های مختلف خدمات به عنوان اولویت دولت سیزدهم و مطالبه جامعه مصمم است.
احسان ساده، افزود: در حوزه خدمات می توانیم اجرای تکالیف قانونی دستگاه های اجرایی را به نحوی مناسب و مؤثر دنبال کنیم که براساس وظیفه قانونی و حاکمیتی، سازمان نظارت عالیه و استصوابی خود را بر نحوی اجرای استانداردها داشته باشد.

وی تاکید کرد: با اجماع نظر دو دستگاه‌، مکانیزم اجرایی برای رعایت الزامات در ارائه خدمات ترسیم می‌شود تا به صورت هماهنگ و حذف موازی کاری این فرآیند دنبال شود.

در این نشست ضمن بررسی ابعاد اجرای فرآیند اجرایی و ارزیابی انطباق استانداردهای خدمات پس از فروش لوازم خانگی و خودرو، طرفین خود را متعهد به انجام تکالیف قانونی دانسته و به نحوی به اجرای آن تبادل نظر داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha