۰ نفر

بالاخره می‌توانید حساب تردز خود را حذف کنید!

۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸
کد خبر: 801358
بالاخره می‌توانید حساب تردز خود را حذف کنید!

به گفته مدیر ارشد حریم خصوصی محصولات متا، این قابلیت تا ماه دسامبر فراهم خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، دیجیاتو نوشت: متا تأیید کرد که درحال کار روی قابلیت حذف دائمی حساب شبکه اجتماعی تردز (Thread) بدون نیاز به حذف حساب اینستاگرام است. شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» اوایل تابستان به‌عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شد و یکی از مشکلات آن امکان حذف حساب با پاک‌کردن اکانت اینستاگرام بوده که اکنون ظاهراً قرار است برطرف شود.

«میشل پروتی»، مدیر ارشد حریم خصوصی محصولات متا، این خبر را به TechCrunch اعلام کرده است. او همچنین گفت که متا قصد دارد این ویژگی را تا ماه دسامبر در دسترس کاربران تردز قرار دهد.

«از نظر فنی، اجازه حذف حساب جداگانه Threads بدون حذف اکانت اصلی اینستاگرام بسیار چالش برانگیز بوده است. بنابراین با غیرفعال‌کردن حساب برای مخفی‌کردن تمام محتوا، تنظیم آن در حالت خصوصی یا حذف تردزهای جداگانه، توجه ویژه‌ای داشته‌ایم که کاربر همچنان بتواند از حقوق حذف اکانت خود استفاده کند.»


همان‌طور که پروتی اشاره می‌کند، با توجه به اینکه Threads به اینستاگرام گره خورده است، ایجاد سیستمی که به‌طور جداگانه باعث حذف حساب تردز شود، این دو سرویس را از یکدیگر جدا می‌کند و ظاهراً این امر برای متا بسیار چالش برانگیز بوده است.

علاوه‌براین، متا درحال بررسی ادغام فدیورس (Fediverse) به سرویس خود است که به کاربران Threads اجازه می‌دهد محتوای خود را در پلتفرم‌های غیرمتمرکز مانند Mastodon به اشتراک بگذارند.

حذف حساب تردزهفته گذشته تصاویری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده بود که تأیید می‌کرد متا درحال کار روی ویژگی حذف اکانت تردز است. اگر اطلاعات موجود در این تصاویر درست باشد، متا 30 روز پس از حذف حساب کاربران، تمام اطلاعات کاربر را برای همیشه حذف خواهد کرد. علاوه‌براین، تا 120 روز نمی‌توانید با حساب اینستاگرام خود اکانت جدیدی برای Threads ایجاد کنید.

شبکه اجتماعی تردز در زمان راه‌اندازی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، اما به‌مرورزمان محبوبیت آن در بین کاربران به دلایلی ازجمله مشکل اشاره‌شده در این گزارش، کاهش پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha