۰ نفر

غمارگ به بازار پایه رفت

۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبر: 800822
غمارگ به بازار پایه رفت

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت غمارگ از اطلاعیه درج در بازار پایه فرابورس اطلاع رسانی کرده است.

همچنین در اطلاعیه‌ای دیگر شپنا از خرید عمده سهام غیر مدیریتی پتروشیمی اصفهان خبر داده است.

خفولا

الحاقیه قرارداد نظافت صنعتی چادرملو :

احتراما به استحضار میرساند قرارداد نظافت صنعتی و عمومی فولاد سازی چادرملو به مدت 12 ماه تمدید گردید. جهت اطلاع سهام داران محترم لازم به ذکر است قرارداد فوق الذکر علاوه بر قرارداد نظافت صنعتی ، با نظر کارفرما در برگیرنده قرارداد شات داون نیز میباشد.

غمارگ

اطلاعیه درج در بازار پایه فرابورس

شفن

تغییر نرح گاز خوراک و سوخت :

احتراما پیرو نامه شماره 5505/ف ن مورخ 29/06/1402 مبنی بر شفاف سازی در خصوص خبر و گزارشات منتشره مربوط به تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت در سال 1402 ، به استحضار می رساند مفروضات مورد استفاده در پیش بینی انجام شده (کاهش قیمت گاز خوراک از مبلغ 70.000 ریال به 56.250 ریال) بر اساس مفروضات این شرکت صورت گرفته است . وتاکنون هیچگونه ابلاغیه ای رسمی مبنی بر کاهش نرخ مزبور به این شرکت اعلام نگردیده است و محاسبات براساس اخبار منتشره در رسانه ها و با مفروضات فرضی این شرکت لحاظ گردیده است. بدیهی است این شرکت کماکان با استفاده از ظرفیت های قانونی ، پیگیری های لازم را از طریق مراجع ذیصلاح تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام و نتیجه به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.

شغدیر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رونمایی از دو گرید جدید S67 و S70 پلی وینیل کلراید به استحضار می رساند این شرکت پس از رسیدن به شرایط تولید پایدار و اخذ تائیدیه های آزمایشگاه مرجع،درحال دریافت مجوزهای تکمیلی به عنوان گرید مدیکال از سازمان غذا و دارو بوده و این موضوع تا حدود دو ماه آینده تکمیل خواهد گردید.

اخابر

ابلاغ قرارداد USO شرکت مخابرات ایران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

پاریز

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد : قرارداد مشارکت در احداث پروژه ساختمانی با کاربری مسکونی و توریستی و تفریحی

شپنا

شرکت در مزایده :

خرید عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت پتروشیمی اصفهان

دتولید

افزایش نرخ برخی از محصولات :

احتراما در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود 4.76 % ( چهار و هفتاد و شش صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود 6.62 % (شش و شصت و دو صدم درصد) می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha