۰ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

حتما قبل از خرید یخچال فریزر دوقلو معایب آن را هم بشناسید! + لیست قیمت انواعی یخچال دوقلو

۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 800758
حتما قبل از خرید یخچال فریزر دوقلو معایب آن را هم بشناسید! + لیست قیمت انواعی یخچال دوقلو

در این مطلب به بررسی قیمت انواع یخچال فریزر دوقلو می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ خرید یخچال برای خانه و خانواده از اهمیت فراوانی برخوردار است به‌خصوص خانم‌ها که بیشتر در آشپزخانه هستند به خرید یخچال و نوع آن توجه زیادی می‌کنند. توجه به اندازه یخچال، مارک یخچال، ویژگی‌های آن، مدل یخچال و زمان هنگام خرید بسیار مهم است.

    این‌گونه از یخچال‌ها موتور جداگانه‌ای نیز دارند.

    یخچال‌های دوقلو دارای یخچال و فریزر جداگانه هستند.

    این یخچال‌ها از سیستم کمپرسور جداگانه‌ای برخوردار هستند.

    فضا برای ذخیره‌سازی مواد غذایی زیاد است و به‌صورت مجزا است.

    حمل‌ونقل یخچال‌های دوقلو آسان‌تر از سایر یخچال‌ها است

    در تغییر دکوراسیون آشپزخانه کمک خوبی به خانم‌ها می‌کنند و می‌توانند دو یخچال کناره قرار بگیرند و یا در مکان‌های جداگانه و بافاصله از هم قرار داشته باشند. این ویژگی برای آشپزخانه‌های کوچک یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.

    ظرفیت و انعطاف‌پذیری در نگه‌داری مواد غذایی در این نمونه از یخچال‌ها بالا می‌باشد؛ بنابراین برای خانواده‌های پرجمعیت انتخاب مناسبی است.

    زمانی که برای هرکدام از قطعات یخچال‌های دوقلو مشکلی پیش بیاید به‌آسانی قابل تعمیر هستند و هزینه کمتری هم دارند. زیرا دارای موتور و کمپرسور مجزا از هم هستند

    قیمت آنها نسبت به یخچال‌هایی که دارای ظرفیت بزرگی هستند مانند یخچال‌های سایدبای‌ساید ارزان‌تر است.

    طول عمر و کارایی یخچال‌های دوقلو بسیار زیاد است بنابراین به مدت طولانی می‌توان از آنها استفاده بهینه کرد.

    این نوع یخچال قفسه‌ها، سینی‌ها و کشوهای قابل تنظیم را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را برای راحتی خود در خود جای دهید.

نکته: مهمترین مقایسه یخچال ساید با دوقلو این است که یخچال‌های دوقلو بر خلاف یخچال‌های ساید از یکدیگر جدا هستند. جدا بودن یخچال و فریزر مزیت بزرگی در این یخچال محسوب می‌شود زیرا حمل و نقل آن را آسان می‌کند.

درنظرگرفتن معایب در راهنمای خرید یخچال دوقلو

بعد از خواندن بخش فواید استفاده از یخچال دوقلو، بهتر است کمی هم درباره معایب این مدل از یخچال‌ها بیندیشید. این قضیه راهنمای خرید یخچال دوقلو را برای شما کامل‌تر و بهتر جلوه می‌دهد. ما برای کمک به انتخاب هوشمندانه شما، به مواردی که جز معایب یخچال‌های دوتایی محسوب می‌شود اشاره کرده‌ایم.

۱- اولین نکته ای که باید در خرید یخچال دوقلو به آن توجه کنید میزان مصرف برق یخچالی که انتخاب می کنید است واقعیت این است که مصرف برق در یخچال‌های دوقلو زیاد است و در هنگام خرید این یخچال‌ها باید به این موضوع نیز فکر کنید.

۲- شکل و ظاهر یخچال‌های دوقلو خیلی ساده است و تقریباً همه آنها شبیه به هم هستند. خانم‌هایی که خیلی به طرح‌ها و رنگ‌های خاص اهمیت می‌دهند این نکته را نیز باید در خرید یخچال دوقلو در نظر بگیرند.

۳- تکنولوژی آنها نسبت به مدل‌های دیگر مانند درب فرانسوی و سایدبای‌ساید کم تر است.

۴- طبیعتاً نگه‌داری از این نمونه یخچال ها نیاز به فضای زیادی دارد. بزرگ بودن ابعاد آنها برای افرادی که فضای کمی در خانه دارند یک عیب به شمار می‌آید مگر اینکه مکان دو یخچال را از یکدیگر جدا کنند.

در بازار لوازم خانگی قیمت یخچال فریزر دوقلوی آزمایش ۱۸ فوت مبلغ ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت یخچال فریزر دوو ۴۰ فوت مبلغ ۵۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت یخچال فریزر در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت انواع یخچال فریزر دوقلو
برند مدل ظرفیت / فوت قیمت / تومان
آزمایش Royal -N۲۲۶۵ R ۱۸
۲۶,۰۰۰,۰۰۰
پارس PRN۱۷۶۳۲EW/W - PFN۱۶۶۳۴EW ۲۶
۲۸,۴۰۰,۰۰۰
هیمالیا NR۴۴۰ip-HFZN۳۳۷ ۳۴ ۴۳,۲۰۰,۰۰۰
بنس Polaris ۳۶
۶۴,۳۷۰,۰۰۰
دیپوینت Explore ۳۶ ۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دوو D۴LR-۰۰۲۰SS/D۴LF-۰۰۲۰SS ۴۰
۵۳,۵۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha