۰ نفر

چگونه یک وکیل کیفری را پیدا کنیم؟

۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۳۰
کد خبر: 800728
چگونه یک وکیل کیفری را پیدا کنیم؟

جرائم کیفری مثل سرقت، قتل، حمله مسلحانه و ... پیامدهای بسیار سنگینی برای مجرمان دارد؛ اگر مجرمان در دادگاه محکوم یه جرایم کیفری شوند، معمولاً مجازات‌هایی مثل حبس طولانی‌مدت و حتی اعدام برایشان می‌برند. به‌همین‌دلیل پیداکردن یک وکیل کیفری خبره جزء مهمترین کارهایی است که در این زمان باید انجام دهید.

اگر یکی از اعضای خانواده‌تان به‌هردلیلی درگیر جرم‌های کیفری شده است، اولین اقدام شما باید پیداکردن یک وکیل پایه یک دادگستری باشد. وکیل‌های کیفری در این زمینه سابقه و تجربه بسیار خوبی دارند و با اطلاعات وآگاهی کامل از قوانین کشورمان می‌توانند به شما در حل پرونده و جلب رأی دادگاه به نفعتان کمک کنند. امور قضایی باید به‌صورت کاملاً تخصصی و توسط افراد حرفه‌ای پیگیری شوند. این امر سال‌هاست که از جنبه عمومی خارج شده و به‌صورت تخصصی پیگیری می‌شود؛ ازهمین‌رو قضات متخصص برای جرایم مختلف مثل جرایم کیفری شروع به‌کارکرده‌اند تا در این زمینه به‌صورت کاملاً تخصصی قضاوت کنند. برای همین در صورت ارتکاب خود یا یکی از اعضای خانواده‌تان به جرم‌های کیفری، باید حتماً از بهترین وکیل کیفری کمک بگیرید.

وکلای کیفری با فن بیان بسیار عالی و سطح علمی بالای کیفری در پرونده‌تان کمکتان می‌کنند. جرم هر چه که باشید، این وکلا متناسب با آن قوانین کشوریی را بررسی خواهند کرد تا از آن‌ها بتوانند در دادگاه به نفعتان استفاده کنند. این افراد در کنارتان خواهند بود تا به حق و حقوقتان برسید و مجرم واقعی در دادگاه شناسایی شود.

وکلای کیفری در مراحل مختلفی اقدام به بررسی پرونده می‌کنند؛ آن‌ها حتی با شاهدان شروع به مصاحبه خواهند کرد تا از وضعیت اصلی ماجرا اطلاعات کافی به‌دست بیاورند. این افراد کدهای جرایم و قوانین رویه را نیز بررسی کرده و با ایجاد یک دفاعیه مناسب و استراتژی خیلی خوب شروع به مذاکره با دادستانی‌ها خواهند کرد تا بتوانند رای دادگاه را به نفع شما تغییر دهند. یک وکیل تضمینی و خوب که در حوزه جرایم کیفری فعالیت دارد، در ابتدا به‌خوبی صحبت‌های موکل را گوش می‌دهد و سپس با تحلیل کامل ماجرا به‌جهت حفظ و پاسداری از حقوق اشخاص اقدام می‌کند.

images_1695280969_650bef49854bc

وکیل کیفری کیست؟ در چه دعاوی از وکیل کیفری می‌توان کمک گرفت؟

وکیل کیفری کسی است که بتواند به موکل در خصوص ارتکاب جرایم مرجانه کمک کند. وکیل کیفری در مرحله اول باید پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت و به تمامی قوانین کیفری مثل قانون مجازات اسلامی و ... آگاه باشد. وکیل کارکشته دعاوی کیفری باید بتواند جرایم را از یکدیگر تشخیص دهد و با قوانین مربوط موکل را در پرونده تبرئه کند.

برای پاسخ به این سؤال که وکیل کیفری کیست، باید به این سؤال که دعاوی کیفری چیست پاسخ دهیم. دعاوی کیفری به دعوای می‌گویند که در ارتباط با جرم هستند و به‌هرنوع فعل یا ترک فعلی می‌گویند که در قوانین موضوع جرم‌انگاری شده‌اند. از جمله دعاوی کیفری می‌توان به قتل، سرقت، خیانت در امانت، جعل، مشروبات الکلی، جرایم سایبری، کلاهبرداری و اختلاس اشاره کرد. در هر یک از این دعاوی وکیل وظیفه‌ای بر عهده دارد؛ مثلاً در قتل، وکیل باید درباره قوانین مربوط به قتل عمد، شبه عمد و خطای محض آگاه باشد یا در سرقت باید بتواند فرق سرقت حدی و تعزیری را تشخیص دهد تا در این زمینه به موکل خود کمک کند.

نحوه طرح شکایت توسط بهترین وکیل کیفری چگونه است؟

بهترین وکیل کیفری در ابتدا باید از موکل وکالت دریافت کند تا از سمت وی شکایت را تنظیم کرده و پرونده را به‌جریان بیندازد. به‌این‌ منظور فرد شاکی باید به یک مؤسسه خوب حقوقی برود و درباره مشکل خود به‌صورت کامل با یک وکیل تضمینی مشورت داشته باشد. بعد از اینکه شکایت در دادگاه قضایی و سامانه ثنا ثبت شد، شکایت در دادسرا مطرح و بازپرس شروع به کشف جرم خواهد کرد. بعد از اثبات اتهام به فرد متهم، قرار جلب دادرسی صادر خواهد شد. دادستان نیز بر اساس نکات ارائه‌شده توسط بازپرس، با صدور کیفرخواست، پرونده را به‌سمت مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.

images_1695280969_650bef498ef0f

چگونه می توان بهترین وکیل کیفری را پیدا کرد؟

از روش‌های مختلفی می‌توانید بهترین وکیل کیفری را پیدا کنید. مثلاً بسیاری از وکلا تبلیغات خود را در قالب تراکت، کارت ویزیت و ... انجام می‌دهند؛ شما می‌توانید از طریق این تبلیغات شماره وکیل کیفری را بردارید و با وی برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

راهکارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارد؛ مثلاً با پرس‌وجو از بین اطرافیانتان، یک وکیل خوب و مناسب بیابید. در این روش بهتر می‌تواند به وکیل اعتماد کنید؛ چون اطرافیانتان با توجه به تجربه و سابقه‌شان در امور کیفری و پیروزی وکیل بر پرونده، او را به شما معرفی خواهند کرد.

اگر به سایت کانون وکلای استانتان نیز سری بزنید، در آنجا نیز می‌توایند وکلای مجرب و حرفه‌ای بیابید که در زمینه حل پرونده کمکتان خواهند کرد. به‌طورکلی در سایت‌های مربوط به وکلا، امکان پیداکردن یک وکیل حرفه‌ای و کاربلد وجود دارد. کافیست همین‌حالا نیز عبارت بهترین وکیل کیفری را در اینترنت و گوگل جستجو کنید تا گوگل سایت‌ها و اشخاصی زیادی را به شما پیشنهاد دهد که هر کدام در کار خود به‌نحوی بهترین هستند.

پیشنهاد ما به شما کمک‌گرفتن از یک وکیل معروف و خبره است که توسط بسیاری از افراد پیشنهاد می‌شود و وی توانسته تا به امروز پرونده‌های زیادی را حل کند و نتیجه را به نفع موکل خود تغییر دهد.

images_1695280969_650bef4995496

چرا حضور وکیل کیفری در جلسه دعاوی کیفری از اهمیت خاصی برخوردار است؟

دعاوی کیفری مختلف هستند و هر کدام شامل قوانین خاصی در کشور می‌شوند. افراد عادی از این قوانین اطلاعاتی ندارند و به‌همین‌دلیل گاهی پرونده به ضرر آن‌ها تمام می‌شود. برای همین شاکی و متهم هر کدام وکیل کیفری حرفه‌ای استخدام می‌کنند تا به‌کمک او بتوانند در پرونده دادگاه پیروز شوند و رأی را به نفع خود به اتمام برسانند. یک وکیل حرفه‌ای به تمامی وظایف خود از جمله بررسی پرونده، تحقیق، ایجاد دفاعیه، مذاکره با دادستانی، دفاع از موکل در دادگاه و ... آگاهی دارد و با تجربه کافی، علم زیاد و فن بیان قوی می‌تواند در دادگاه نتیجه را به‌نفع موکل خود تغییر دهد. بنابراین کمک‌گرفتن از یک وکیل خوب در جلسه دعاوی اهمیت زیادی دارد و تا حد زیادی نتیجه پرونده نیز به‌حضور یک وکیل کارکشته و کاربلد ربط دارد.

images_1695280969_650bef499b498

سخن پایانی

شغل وکالت، شغلی بسیار سخت و پرمشقت است و افرادی که این شغل را انتخاب می‌کنند، با سال‌ها علم‌اندوزی و حضور در دادگاه‌های مختلف تجربه کافی برای حل پرونده‌های کیفری و ... را به‌دست می‌آورند. قطعاً این آگاهی با چند خط مطالعه یا کارهای دیگر توسط افراد عادی به‌دست نمی‌آید. بنابراین اگر مهارت و تجربه‌ای در خصوص وکالت ندارید، باید حتماً از یک وکیل خبره و با مهارت کمک بگیرد. این وکیل قطعاً با علم و مهارت خود به شما در زمینه حل پرونده‌تان کمک خواهد کرد.

در بین تمام حوزه‌ها، وکلای کیفری مشقت‌ها و سختی‌های بیشتری پیش‌رو دارند؛ آنها باید به‌طور کامل مجرم و جرم را بشناسند و با ادعای درست در دادگاه حاضر شوند. این کار قطعات سخت است و نیاز به دانش حقوقی بالایی دارد که وکلا کیفری حرفه‌ای از پس این کار به‌خوبی برمی‌آیند.

اگر به‌دنبال یک وکیل کیفری حرفه‌ای و کاربلد می‌گردید، پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ وکلای پیشنهادی گوگل بروید. این وکلا سایت‌های حرفه‌ای راه‌اندازی کرده‌اند و در آن از دانش و مهارت خود گفته و مدارک و موفقیت‌هایشان را با کاربران به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید از بین این وکلا، بهترین وکیل کیفری را بیابید و پرونده‌تان را به او بسپارید تا وی با دانش، تجربه و مهارت کافی کمکتان کند تا در پرونده پیروز شوید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha