۰ نفر

رییس فیفا به ایران می‌آید

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبر: 735049
رییس فیفا به ایران می‌آید

رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال در صفحه مجازی خود نوشت: در آینده نزدیک برای گفت‌وگو درباره مسائل مربوط به فوتبال به ایران سفر خواهم کرد. فوتبال این کشور در حال رونق است و به همین دلیل به رئیس جمهور ایران تبریک گفتم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جیانی اینفانتینو با انتشار تصاویر دیدار با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: دیدار با رئیس جمهور ابراهیم رئیسی در شهر نیویورک بسیار عالی بود. فوتبال تیم ملی ایران در حال رونق است و من به رئیس جمهور به خاطر تلاشی که برای توسعه بازی در کشورش انجام شده است تبریک گفتم. مطمئن هستم که فدراسیون فوتبال ایران و دولت به تلاش خود ادامه خواهند داد تا این بازی زیبا را برای ایرانیان بیشتر و بیشتر به ارمغان بیاورند.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: ما همچنین درباره توسعه فوتبال زنان در کشور و پیشرفت های حاصله در زمینه حضور زنان در استادیوم های فوتبال بحث کردیم و در عین حال بر اهمیت ادامه فعالیت بیشتر در سراسر کشور تاکید کردیم.

وی در پایان یادآور شد: من قبلاً گفته ام که در آینده نزدیک برای گفت‌وگو درباره مسائل مربوط به فوتبال به ایران سفر خواهم کرد و این تمایل را به رئیس جمهور نیز تأیید کردم. آنها نیروی مهمی در فوتبال آسیا هستند و برای من مهم است اطمینان حاصل کنم که روابط کاری مثبت و مثمر ثمری را که ایجاد کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha