۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

جان بولینگر: بیت‌کوین نشانه‌هایی از صعود را نشان می‌دهد

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبر: 734875
جان بولینگر: بیت‌کوین نشانه‌هایی از صعود را نشان می‌دهد

معامله‌گر مشهور جان بولینگر که به دلیل ایجاد اندیکاتور معاملاتی (بولینگر باند) مشهور است، تمرکز خود را به بیت کوین معطوف کرده است و اشاره ای به شکست احتمالی باند بالایی این اندیکاتور دارد که می‌تواند باعث ایجاد یک روند صعودی شود.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ معامله گر مشهور جان بولینگر عقیده دارد که قیمت بیت‌کوین پتانسیل آغاز یک روند صعودی را دارد.

روز دوشنبه، این دارایی دیجیتال قیمت ۲۷۰۰۰ دلاری خود را پس گرفت، اما هنوز مشخص نیست که آیا این شروع یک رالی دیگر است یا خیر.

بولینگر که به دلیل توسعه «باندهای بولینگر»، مجموعه‌ای از خطوط روند ترسیم شده در ساختار قیمت یک دارایی معامله‌شده، مشهور است، در توییتر به بحث در مورد حرکت اخیر قیمت بیت‌کوین پرداخت.

باندهای بولینگر در درجه اول برای اندازه گیری بالا یا پایین بودن بازار نسبت به معاملات قبلی استفاده می شوند. بولینگر در توییتی نوشت: آیا بیت‌کوین می تواند از باند بالایی بولینگر خارج شود؟ برای پاسخ دادن خیلی زود است، این تحلیل یک خوش بینی آزمایشی را نشان می دهد. حضور قیمت بیت کوین در باند بولینگر بالایی می تواند نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه باشد، اما جان بولینگر همچنان محتاط است.

بیت کوین ۲۷۰۰۰ دلار را پس می گیرد

(بیت کوین ۲۷۰۰۰ دلار را پس می گیرد)

داده های CoinGecko نشان داد که قیمت بیت کوین به ۲۷۰۰۰ دلار رسید و تسلط آن بر بازار (دامیننس) روز دوشنبه از آستانه ۵۰ درصد عبور کرد. این نشان دهنده یک تغییر اساسی در پویایی بازار است، به خصوص که بسیاری از آلتکوین ها یا راکد هستند یا ارزششان کاهش می یابد. اگرچه قیمت بیت کوین هنوز ۱۵ درصد کمتر از بالاترین قیمت ماه جولای است، اما در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال خود را انعطاف پذیرتر نشان داده است. اتریوم، نزدیکترین رقیب آن، علیرغم به روز رسانی اخیر، کمی ضعیف عمل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha