۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۲۷ شهریور؛

تولید شیشه سولار در شرکت شیشه قزوین

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 734769
تولید شیشه سولار در شرکت شیشه قزوین

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ محصولات ، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال  شرکت شیشه قزوین با نماد کقزوی از افتتاح یک خط تولید جدید در کارخانه خود خبر داده است.

این شرکت اعلام کرده است که خط یک کوره ۲ کارخانه قزوین را بعد از توقف چندساله، مجددا بازسازی و نوسازی و آماده بهره‌برداری کرده است که منجر به تولید شیشه سولار خواهد شد.

افتتاحیه کوره ذکر شده در روز ۲۶ شهریور بوده است و تولیدات آن حدودا یک ماه بعد از افتتاحیه آغاز خواهد شد.

خساپا

برگزاری مزایده:

موضوع مزایده :

واگذاری سهام شرکت خودرو سازی بنیان توسعه صنعت پارس

بجهرم

تمدید زمان مناقصه تعمیرات اساسی ۱۰۰ هزار ساعته :

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم (سهامی عام) با عنایت به رعایت صرفه و صلاح شرکت، مناقصه شماره ۱۶۲۵۴/۱۴۰۲/۵۵/م تعمیرات اساسی ۱۰۰ هزار ساعته و بازسازی قطعات ۳ واحد گازی را با حفظ کلیه شرایط مناقصه مذکور، تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۴تمدید می‌نماید.

ونیرو

افزایش سرمایه شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا :

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری نیرو با مالکیت بیش از ۹۹ درصد در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ تشکیل و مجمع با افزایش سرمایه شرکت توسعه مدیریت نیروگاهی ایرسا از مبلغ ۷۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران به میزان ۲۵۰۰ میلیارد ریال افزایش (۳۳.۳ درصد) طبق گزارش توجیهی هیئت مدیره و گزارش بازرس قانونی موافقت نمودند.

کقزوی

افتتاحیه خط یک-کوره ۲ کارخانجات قزوین:

احتراماً به استحضار می رساند؛ شرکت شیشه قزوین با تلاش مدیران و متخصصان و کارگران سخت کوش خود توانسته است، خط یک کوره ۲ کارخانه قزوین را بعد از توقف چندساله، مجدداً بازسازی و نوسازی و آماده بهره برداری نماید و تولید شیشه سولار را که در نوع خود در ایران و خاورمیانه بی نظیر می باشد، توسط این کوره به تولیدات خود بیفزاید. لازم به ذکر است افتتاحیه کوره فوق الذکر در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ بوده است که تولیدات آن حدوداً یک ماه پس از تاریخ افتتاحیه و بعد از پروسه گرم کردن آن شروع خواهد شد. ضمن اینکه تاریخ بهره برداری متعاقباً در سامانه کدال افشاء خواهد گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha