۰ نفر

گاوهای یک گاوداری که به توکن تبدیل شدند؛

دارایی‌ خود را به توکن تبدیل کنید/ چگونه توکن‌سازی دارایی‌ها، جهان را متحول می کند؟

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 734635
دارایی‌ خود را به توکن تبدیل کنید/ چگونه توکن‌سازی دارایی‌ها، جهان را متحول می کند؟

کارشناسان مالی تخمین زده‌اند که توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی می‌تواند در سال‌های آینده به یک صنعت ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ با این حال، تأثیر آن فراتر از ارقام مالی است و می‌تواند به مردم کشورهای در حال توسعه کمک کند تا راه‌های جدیدی برای مقابله با مشکلات دنیای واقعی بیابند.

در طی پانلی که توسط کریستینا لوکرزیا کورنیر، سردبیر کوین تلگراف در جشنواره Web3 سوئیس مدیریت می‌شد، کارشناسان صنعت ارز های دیجیتال ایده‌هایی را در مورد نحوه اعمال توکن‌سازی در دارایی‌های دنیای واقعی و چگونگی راه‌حل‌هایی که قبلاً دیده نشده بود، ارائه کردند.

طبق گفته Mussenbrock، تقاضای فزاینده‌ای از سوی شرکت‌های بیمه سنتی برای راه‌حل‌های زنجیره‌ای وجود دارد که این یک تغییر بزرگ است.

استفان ریند، از BrickMark Group، خاطرنشان کرد که توکن‌سازی دارایی‌ها می‌تواند دسترسی به محصولات مالی را که در حال حاضر برای اکثر مردم در دسترس نیستند، فراهم کند، بنابراین به کاهش شکاف در توزیع ثروت کمک می‌کند.

همه چیز، از املاک و مستغلات گرفته تا حیوانات و همه چیزهایی که می‌توانید داشته باشید، می‌توان آن را توکن سازی کرد و سپس در بازارهای مالی دیجیتال به نمایش گذاشت و آن را فروخت.

کارلوس مازی، از فینکا، تجربه خود را از توکن‌سازی لاپرادرا، یک مزرعه گاوداری در بولیوی با 3000 هکتار علفزار و بیش از 3500 گاو به اشتراک گذاشت.

او در طی این نشست گفت؛ ما خلق ارزش چیزی را که از علف به پول نقد می‌خوانیم توکن می کنیم. تبدیل علف به پروتئین و به پول نقد از طریق یک ماشین فوق العاده طبیعت، که یک گاو است.

ما پیشگامان اولیه این موضوع بوده‌ایم که بسیار چالش برانگیز بود، این نشان دهنده بسیاری از مهندسی های مالی، چارچوب قانونی و غیره برای ایجاد یک توکن درآمدزا بود.

این فوق العاده است، تنها چیزی که ما پیش‌بینی کردیم، بازار توسعه نیافته است، پذیرش بازار یک مسئله سیستماتیک است که امیدواریم در نهایت اصلاح شود.

مزرعه توکن شده لا پرادرا در بولیوی

مزرعه توکن شده لا پرادرا در بولیوی

استفان ریند معتقد است که مسئله پذیرش این توکن‌ها توسط ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs)  حل خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: این  موضوع باعث می‌شود میلیاردها نفر در جهان صاحب کیف پول رمزارز شوند.

خوزه فرناندز، از توکنگیت، افزود: ما معتقدیم که در ده سال آینده، اکثر مردم، چه بدانند و چه ندانند، به صورت روزانه با توکن‌ها تعامل خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha