۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۲۲ شهریور؛

افزایش‌ نرخ‌ محصولات در یک شرکت دارویی

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 734190
افزایش‌ نرخ‌ محصولات در یک شرکت دارویی

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ محصولات ، شفاف‌سازی در خصوص شایعات و همچنین برگزاری مزایده‌ و مناقصه‌ها موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت دارویی ره‌آورد تامین با نماد درهاور نسبت به افزایش قیمت محصولات خود شفاف‌سازی کرده است.

این شرکت از افزایش نرخ تمام محصولات خود نسبت به سال گذشته خبر داده است که به طور میانگین افزایش ۳۱ درصدی برای نرخ این محصولات رخ داده است.

دسینا

برگزاری مزایده:

موضوع مزایده: مزایده اقلام مازاد و ضایعاتی

وشهر

فسخ قراردادهای مهم:

به استحضار می رساند با عنایت به بدهی شهرداری تهران به بانک شهر و عدم امکان پرداخت نقدی مطالبات و تسویه بدهی توسط آن شهرداری، به منظور تسویه بخشی از بدهی شهرداری تهران به بانک شهر به موجب قرارداد ۱۳۳۸۱۸۵/۰۲/۳۵۵ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۵ تهران بابت بخشی از بدهی شهرداری تهران به بانک شهر نسبت به واگذاری و انتقال مالکیت واحدهای مجتمع تجاری صادقیه به عنوان پرداخت دین به بانک شهر اقدام نمود و مقرر گردید در صورت تأخیر شهرداری در ایفای هر یک از تعهدات قانونی و قراردادی خود به ویژه تحویل و تنظیم سند رسمی، شهرداری مکلف و متعهد است روزانه معادل نرخ جریمه تأخیر در قرارداد فیمابین را به بانک بپردازد. لذا به استناد اختیارات حاصله در قرارداد مذکور به شرح فوق و عدم ایفای تعهدات قراردادی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۵ تهران و متعاقب فسخ قرارداد فوق الذکر از جانب بانک شهر طی صورتجلسه آثار فسخ قرارداد واگذاری واحدهای مجتمع تجاری صادقیه به شماره ۴۲۰۲۶۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ صورت پذیرفته و آثار مالی حاصل از فسخ قرارداد موصوف به مبلغ ۹,۴۸۶,۱۹۸,۸۳۳,۷۴۵ ریال سود در دفاتر بانک بوده است. همچنین پیگیری‌های لازم در خصوص تسویه بدهی ایجاد شده از طریق تبدیل بدهی به تسهیلات در دست پیگیری می‌باشد.

قشکر

انعقاد قرارداد مهم:

با عنایت به اخبار وشایعات منتشرشده در رسانه ها مبنی بر تغییر نرخ گاز خوراک وسوخت درسال۱۴۰۲ با توجه به نامه پیوست مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۹ اداره گازشهرستان شاهرود از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ تعرفه گازبها با افزایش۲۰ درصدی از نرخ۵ هزار ریال به ۶ هزار ریال در هر متر مکعب تغییر کرده است. که این امر منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت می گردد.

انرژی

برگزاری مناقصه:

موضوع مناقصه: خرید تجهیزات زیرساخت شبکه

درهاور

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:

نوع محصول :        PVP،PVPI و RT.FILMوRT.COAT

نرخ قبلی:  ۹,۰۱۶,۷۰۴ ریال

نرخ جدید: ۱۱,۸۱۱,۸۸۲ ریال

نسبت فروش محصول به کل درآمد: ۱۰۰ درصد

لازم به ذکر می باشد افزایش نرخ نسبت به سال قبل بطور میانگی۳۱%می باشد.

گلدیرا

تفاهم نامه با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت صنایع گلدیران و شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با موضوع الحاق ۲۸.۸ هکتار از اراضی شرکت صنایع گلدیران به شهرک صنعتی کاسپین. بر اساس این تفاهم نامه کاربری اراضی مذکور از زراعی به صنعتی تغییر می یابد.

بکام

برگشت باقیمانده محموله اتیوپی:

احتراماٌ پیرو نامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۰۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به استحضار می رساند تعداد ۱۶ کانتینر دیگر از کابلهای برگشتی فروش رفته به مخابرات اتیوپی به کشور عودت گردیده و با توجه به مقدار مس موجود در محموله که بالغ بر ۹۰تن می باشد سود و زیان ۳۰۰ میلیارد ریال بر آورد می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha