۰ نفر

قیمت جدید هر کیلو دام زنده در بازار اعلام شد + جدید

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 734114
قیمت جدید هر کیلو دام زنده در بازار اعلام شد + جدید

رییس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به تامین گوشت از محل واردات و نبود تقاضا برای دام داخل، شاهد روند کاهشی قیمت دام زنده در کشور هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه گوشت وارداتی با حجم گسترده در حال تامین است، گفت: دولت تلاش دارد با تامین و عرضه مناسب گوشت گوسفندی و گوساله از محل واردات، علاوه بر حفظ ذخایر داخلی موجب تنظیم بازار این محصول شود.

به گفته او،  دولت برای حفظ ذخایر و تامین بازار داخلی، واردات گوشت گرم و منجمد را همچنان در دستور کار دارد و از طرفی  تولید گوشت قرمز داخلی  هم در حال انجام است که با این وجود طی ماه های آینده مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

پوریان متوسط قیمت هر کیلو دام زنده را ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  با توجه به تامین گوشت از محل واردات، دام زنده تولید داخل تقاضای چندانی ندارد؛ بنابراین شاهد روند کاهشی قیمت دام زنده در کشور هستیم که انتظار می رود قیمت گوشت هم روند نزولی به خود بگیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به نرخ دام زنده، قیمت منطقی گوشت گوسفندی و گوساله ۴۰۰ هزارتومان است و عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha