۰ نفر

اینجا یادگاری ننویسید!

۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 733889
اینجا یادگاری ننویسید!

بوی رنگ و بَتونه، صدای ممتد ضربات چکش، صدای بی وقفه دستگاه صافکاری، صدای قیچ قیچ چرخ خیاطی، صدای بلند کارگرانی که در پس زمینه صدای رادیو به گوش می‌رسد. در اینجا اتوبوس‌ها به صف شده‌اند تا با خالی شدن ظرفیت سوله بازسازی، برای نو شدن آماده شوند، اتوبوس‌های تک کابین و دو کابینی که روزگاری نه چندان دور به ناوگان حمل و نقل اضافه شده بودند؛ اما با گذشت سالیان سال و فعالیت زیاد، حالا چند ماهی مرخصی گرفته‌اند تا با تغییر چهره و تعمیرات اساسی دوباره به خیابان‌های شهر بازگردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، با تکمیل روند اورهال اتوبوس‌های پایتخت، آنها برای نظافت و شستشو به قسمت کارواش سامانه هدایت می شوند تا بعد از توشویی و کارواش بدنه بیرونی برای خدمت رسانی وارد ناوگان شوند.

هاشم علیخانی معاون بهره برداری سامانه ۵ تندرو در مورد این مرحله می‌گوید: در قسمت کارواش همکاران نظافت و شستشوی درون و بیرون اتوبوس‌های اورهال شده و همچنین همه اتوبوس‌های فعال پایتخت را انجام می‌دهند و در روزهای بارندگی اتوبوس‌های شهر تهران هر شب شستشو می‌شوند؛ اما در فصول گرم و کم بارش این اتفاق هر یک شب درمیان رخ می‌دهد و همه اتوبوس‌های شهر تهران شستشو داده می‌شوند.

وی ادامه می‌دهد: قسمت کارواش به صورت ۲۴ ساعته و در سه شیفت صبح، ظهر و شب فعالیت می‌کنند، در هنگام عصر و شب اتوبوس‌های فعال در سطح شهر که از خدمت رسانی فارغ می‌شوند برای شستشو به کارواش منتقل می‌شوند؛ اما در طول روز تنها اتوبوس‌هایی که از لاین تعمیرات خارج شده‌اند برای شستشو به کارواش هدایت می‌شوند.

علیخانی می‌افزاید: عمده مشکل همکاران در شستشوی اتوبوس‌ها مربوط به یادگاری نویسی است، شهروندان نسبت به نوشتن یادگاری بر بدنه و صندلی‌های اتوبوس اقدام می‌کنند که این مسئله سبب شده است که کار همکاران در کارواش چند برابر شود و از شهروندان تقاضا داریم که از این اقدام خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha