۰ نفر

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار + عکس

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبر: 733650
قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار + عکس

بنچمارک انتوتو لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه آگوست ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. گوشی‌های چینی ستاره‌های این بنچمارک هستند

به گزارش اقتصاد آنلاین، گجت نیوز نوشت: گروه انتوتو که در شمار معتبرترین ارائه‌کنندگان بنچمارک گوشی های موبایل در دنیا به شمار می‌رود، به‌تازگی لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی بازار در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ در بازارهای جهانی را منتشر کرده است.

مهم‌ترین نکته در خصوص این لیست، قدرت‌نمایی پرچمداران چینی است که نشان‌دهنده پیشرفت فوق‌العاده گوشی‌سازان این کشور در دنیاست.

کدام گوشی ها قدرتمندترین محصولات ماه آگوست ۲۰۲۳ از دید انتوتو هستند؟

در لیست جدید انتوتو، ده رتبه برتر لیست، به‌طور کامل توسط محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون کوالکام احاطه شده‌اند. از میان این ده محصول، نه تا از تراشه Snapdragon 8 Gen. 2 بهره می‌برند و یکی، از چیپست اسنپدراگون 8+ Gen. 1 استفاده می‌کند.

قدرتمندترین گوشی ماه آگوست سال ۲۰۲۳ از دید انتوتو، رد مجیک ۸ پرو پلاس است که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ در بازارهای جهانی عرضه شد. همچنین در رده دوم نیز به فاصله‌ای اندک، گوشی ایسوس راگ فون ۷ قرار دارد و شیائومی ۱۳ نیز به رتبه سوم دست یافته است.

علاوه بر این سه گوشی، همان‌طور که در لیست مشخص است، لیست اعلام شده توسط گوشی های گلکسی اس 23 پلاس، شیائومی 13 پرو، گلکسی اس 23 اولترا، گلکسی زد فولد 5، گلکسی اس 23، وان پلاس 11 و لنوو Legion Y70 تکمیل می‌شود.

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار + عکس

نکته حائز اهمیت در خصوص لیست قوی‌ترین گوشی‌های ماه گذشته آن است که نتایج بنچمارک این گوشی‌ها بر پایه نسخه دهم بنچمارک انتوتو (Antutu V10) ارائه شده‌اند. به‌طور میانگین، نتایج ثبت شده در این بنچمارک، بالاتر از نسل قبلی، انتوتو V9 ارزیابی می‌شود.

بنابراین نباید نتایج بنچمارک این ماه را با نتایج ماه‌های گذشته مقایسه کرد؛ چرا که در این صورت، اطلاعات غلطی از عملکرد گوشی مربوطه به دست خواهید آورد.

نتایج بنچمارک اخیر انتوتو حاکی از سلطه کامل کوالکام بر بازار گوشی های پریمیوم اندرویدی است و می‌تواند تصویر جالبی از وضعیت کنونی و آینده صنعت گوشی های موبایل را در اختیارمان قرار دهد. البته این نتایج به‌طور کامل قابل استناد نیستند؛ چرا که عملکرد واقعی گوشی های موبایل ممکن است با چیزی که در بنچمارک‌ها شاهدش هستیم قدری متفاوت باشد.

با این وجود افرادی که به دنبال خرید بهترین گوشی اندرویدی در دنیا هستند، بدون شک می‌توانند با استفاده از نتایج این بنچمارک به دید مناسبی از وضعیت گوشی های پرچمدار اندرویدی برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha