۰ نفر

قیمت تور آفریقای جنوبی به‌همراه بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 732354
قیمت تور آفریقای جنوبی به‌همراه بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی

سفر به آفریقا شاید یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهای هر گردشگر و توریستی باشد. کشور آفریقا در کنار گرما و صحرا طبیعت بی‌نظیر و بسیار تماشایی دارد. آفریقای جنوبی با حیات وحش فوق‎‌العاده شگفت‌انگیزی که دارد، مقصد بسیاری از کوله‌گردان و دوست‌داران طبیعت است.

در تورهای گردشگری آفریقای جنوبی با مردمان اصیل آفریقا آشنا خواهید شد و فرهنگ آن‌ها را به‌خوبی لمس خواهید کرد.

قیمت تور آفریقای جنوبی شاید برای برخی از گردشگران به نسبت سایر تورهای گردشگری بالاتر باشد، اما تجربه‌هایی که در سرزمین پهناور و بکر آفریقای جنوبی به‌دست می‌آورید را در هیچ کجای دیگر از این کره خاکی نخواهید داشت. برای آشنایی با بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی و تورهای گردشگری آفریقا مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

نوع هتل و خدمات تور گردشگری؛ عامل مشخص‌کننده قیمت تور آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی در جنوب قاره آفریقا قرار گرفته است و به‌عنوان بیست و پنجمین کشور بزرگ جهان شناخته می‌شود. شهرهای کیپ‌تاون، ژوهانسبورگ و سان‌سیتی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری تورهای آفریقای جنوبی هستند. قیمت تور آفریقای جنوبی به عوامل بسیاری بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت تور آفریقای جنوبی تعداد روزهای سفر است. معمولا تورهای گردشگری آفریقای جنوبی به نسبت مکان‌های گردشگری بین 8 تا 13 روز هستند. تورهایی که 8 روزه اجرا می‌شوند قیمت بسیار کمتری نسبت به تورهای 14 روزه دارند.

به‌دلیل اینکه در تورهای 8 روزه مسافران مقاصد گردشگری کمتری را مشاهده خواهند کرد. نوع خدمات و سرویس‌های هتل‌ها نیز در قیمت‌های تور آفریقای جنوبی بسیار تاثیرگذار است.

هتل‌های 5 ستاره خدمات لوکس‌تر و بهتری به گردشگران ارائه می‌دهند و قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های 4 یا 3 ستاره دارند. در برخی از تورهای گردشگری کلیه هزینه‌های ورودی برعهده اجراکننده تور است و در برخی دیگر نیز مسافران مبلغ را پرداخت می‌کنند.

همچنین وعده‌های غذایی نیز می‌تواند روی قیمت‌های تور آفریقای جنوبی اثربخش باشد. در هر صورت برای سفر به آفریقای جنوبی باید کلیه هزینه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین تور را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنید.

بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی؛ از حیات وحش تا موزه‌های تاریخی

جاهای دیدنی آفریقای جنوبی ترکیبی از مناظر زیبا و بی‌نظیری است که شاید در هیچ جای دیگری از این کره خاکی پیدا نکنید. طبیعت بکر و شگفت‌انگیز آفریقای جنوبی شامل جنگل‌ها و بیابان‌های بسیاری است که چشم هر گردشگری را به خود مشغول می‌کند.

برای سفر به آفریقای جنوبی باید چشمان تیزبین و حافظه قوی داشته باشید تا بتوانید کلیه اتفاقات شگفت‌انگیز را در ذهنتان ثبت کنید. در ادامه مقاله برخی از بهترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی را معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید برای سفر به آفریقای جنوبی از تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاهاگشت می‌توانید کمک بگیرید.  آژانس هواپیمایی طاهاگشت سال‌ها است در زمینه تورهای گردشگری داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. یکی از جذاب‌ترین تورهای گردشگری طاها گشت تور کوبا از ایران است. در این سفر با بهترین و توریستی‌ترین مناطق گردشگری کوبا آشنا خواهید شد.

پارک ملی کروگر؛ سفر به حیات وحش آفریقای جنوبی

پارک ملی کروگر یکی از بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی است که روی قیمت تور آفریقای جنوبی تاثیرگذار خواهد بود. پارک ملی کروگر به‌عنوان بزرگ‌ترین پناهگاه حفاظت‌شده آفریقای جنوبی شناخته می‌شود و شامل 21 کمپ تفریحی، 2 استراحتگاه بزرگ و 15 پناهگاه تفریحی است.

بسیاری از گونه‌های جانوری آفریقای جنوبی مانند پلنگ، شیر، فیل یا زرافه آفریقایی در این زیستگاه زندگی می‌کنند. طبق آخرین آمار در حدود بیش از 147 گونه پستاندار مختلف در این پناهگاه بسیار بزرگ حضور دارند.

پارک ملی کروگر همان جایی است که گردشگران در خودروهای ایمن و حفاظت‌شده و با پروتکل‌های خاص وارد حیات وحش می‌شوند و امکان عکس‌برداری و نزدیک شدن به حیوانات را دارند.

البته کلیه موارد ایمنی هم برای انسان‌ها و هم برای آرامش حیوانات مختلف در این گشت و گذار رعایت شده است. پارک کروگر وسعت بالایی دارد و از شمالی‌ترین بخش آفریقای جنوبی آغاز می‌شود و تا قسمت جنوبی کشور آفریقا ادامه دارد.

در نظر داشته باشید برای سفر به توریستی‌ترین مقاصد جهان از خدمات تورهای گردشگری طاها گشت می‌توانید استفاده کنید. به‌عنوان مثال برای استعلام قیمت تور برزیل می‌توانید به صفحه تورهای گردشگری در سایت طاها گشت مراجعه کنید.

قیمت تور آفریقای جنوبی به‌همراه بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی

دماغه امید نیک؛ از بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی

دماغه امید نیک (Cape of Good Hope) یکی از مقاصد جذاب تورهای گردشگری آفریقای جنوبی است که روی قیمت تور آفریقای جنوبی تاثیرگذار خواهد بود. دماغه امید نیک توسط دریانورد پرتغالی کشف شده است. موقعیت مکانی امید نیک در قسمت انتهایی جنوب غربی آفریقای جنوبی قرار گرفته است. دماغه امید نیک در قرن‌ 14 میلادی دریانوردان بسیاری را به کام مرگ کشانده است.

همچنین یکی از راه‌های ارتباطی قاره اروپا به اقیانوس هند از مسیر دشوار دماغه امید نیک بوده است. دماغه امید نیک زیبایی بسیار شگفت‌انگیزی دارد و گردشگران بسیاری سالانه از این منطقه تماشایی بازدید می‌کنند.

قیمت تور آفریقای جنوبی به‌همراه بهترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی

سواحل کلیفتون؛ ترکیب عجیب کوهستان و دریا

سواحل کلیفتون در شهر زیبای کیپ تاون قرار دارد و بدون شک یکی از زیباترین سواحل آفریقای جنوبی و حتی جهان است. شن‌های سفید ساحل کلیفتون در برابر چشم‌انداز بی‌نظیر اقیانوس اطلس صحنه‌های بسیار زیبایی را برای گردشگران رقم می‌زند. همچنین در اطراف ساحل درختان بسیاری وجود دارد و در قسمتی از سواحل کلیفتون کوهستان را می‌توانید مشاهده کنید.

در اصل کوه‌ها به مانند یک دیواره بزرگ اطراف سواحل کلیفتون را در برگرفته‌اند. انواع تفریحات آبی در قسمت‌های مختلف ساحل کلیفتون انجام می‌شود و گردشگران می‌توانند علاوه‌بر شنا و آفتاب‌گرفتن، از انواع ورزش‌های آبی نیز لذت ببرند.

سفری رویایی به آفریقای جنوبی؛ با استفاده از تورهای گردشگری طاها گشت

در این مقاله در رابطه با قیمت تور آفریقای جنوبی صحبت کردیم و اشاره‌ای به معروف‌ترین جاهای دیدنی آفریقای جنوبی داشتیم. آفریقای جنوبی در واقع کشور شگفتی‌ها است و طبیعت بسیار بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی دارد که چشم هر گردشگر و مسافری را خیره می‌کند. برای سفر به آفریقای جنوبی توجه داشته باشید از بهترین تورهای گردشگری با خدمات عالی استفاده کنید.

یکی از بهترین آژانس‌های هواپیمایی که برگزارکننده تورهای گردشگری داخلی و خارجی است، آژانس هواپیمایی طاهاگشت خواهد بود. طاها گشت یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین‌های حوزه گردشگری است و از سال 1373 راه‌اندازی شده است.

قیمت بسیار مناسب در برابر خدمات عالی از مهم‌ترین ویژگی‌های آژانس هواپیمایی طاها گشت است. برای آشنایی بیشتر با خدمات طاها گشت توصیه می‌کنیم به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha