۰ نفر

گوشی‌های هواوی به ماهواره‌ها وصل شدند! + عکس

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 732332
گوشی‌های هواوی به ماهواره‌ها وصل شدند! + عکس

هواوی در اقدامی عجیب و تقریباً بی‌سروصدا از گوشی جدید میت ۶۰ پرو در چین پرده برداشت. این گوشی که با قیمتی معادل ۹۶۰ دلار روانه بازار خواهد شد، برای اولین‌بار از ارتباطات ماهواره‌ای برای تماس تلفنی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هواوی میت ۶۰ پرو نمایشگری ۶.۸۲ اینچی از نوع OLED LTPO دارد تا بتواند بین نرخ نوسازی ۱ و ۱۲۰ هرتزی سوئیچ کند. رزولوشن این صفحه +FHD است و گفته شده که این شرکت از نسل دوم شیشه Kunlun روی آن استفاده کرده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستگاه ظاهراً از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ۴G بهره می‌برد.

مشخصات فنی هواوی میت ۶۰ پرو

پرچمدار جدید هواوی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری دارد. دوربین عقب میت ۶۰ پرو از ویژگی گشادگی دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های هواوی به ماهواره‌ها وصل شدند! + عکس

این دوربین همچنین با کمک سیستم XMAGE از Super Night Mode، سوپرماکرو، ماکرو PiP، پرو مود، اسلوموشن، Multi Camera و عکاسی بر پایه هوش مصنوعی برخوردار است. دوربین میت ۶۰ پرو از فناوری ردیابی فوکوس چهاربعدی بهره می‌برد که نیاز به فوکوس را پیش‌بینی می‌کند تا تصاویر تار نشوند.

در بخش سلفی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار گرفته است که از HDR پشتیبانی می‌کند.

هواوی Mate ۶۰ Pro با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از راه می‌رسد که با شارژ سریع سیمی ۸۸ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۲۰ واتی سازگار است. این گوشی از استاندارد IP۶۸ هم بهره می‌برد.

موبایل جدید هواوی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و حتی می‌توان از کارت حافظه حداکثر ۲۵۶ گیگابایتی برای ارتقای فضای داخلی آن استفاده کرد.

گوشی‌های هواوی به ماهواره‌ها وصل شدند! + عکس

از دیگر ویژگی‌های میت ۶۰ پرو می‌توانیم به درگاه USB ۳.۱ Gen ۱، وای‌فای ۵/وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، ان‌اف‌سی و تماس ماهواره‌ای اشاره کنیم. ابعاد این گوشی ۱۶۳ در ۷۹ در ۸.۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۵ گرم است.

هواوی Mate ۶۰ Pro در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، بنفش و مشکی به بازار می‌آید. قیمت مدل پایه آن با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هنوز اعلام نشده است، اما مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۹۶۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل ۱ ترابایتی هم هنوز قیمتی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha