۰ نفر

امکان تغییر نام در بلیت‌ هواپیما وجود دارد؟

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 732235
امکان تغییر نام در بلیت‌ هواپیما وجود دارد؟

سخنگوی ایران‌ایر گفت:‌ امکان تغییر نام در بلیت‌هایی که توسط مردم از وب‌سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خریداری می‌شود، وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع تغییر اسم بلیت‌های اربعین بیان کرد: امکان هیچ‌گونه تغییر نام در بلیت‌هایی که توسط مردم در وب‌سایت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خریداری می‌شود وجود ندارد؛ تغییر نام به منزله استرداد کامل بلیت است و به‌ طور کلی بلیت باطل می‌شود و سهمیه‌ای هم به‌ ازای آن در نظر گرفته نمی‌شود و ما طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به استرداد وجه اقدام خواهیم کرد.

وی درباره شرایط امکان تغییر اسم توضیح داد:تغییر اسم به منزله تغییر در نام است؛ مثلا امکان اینکه اسم محمد به‌جای حسین نوشته شود وجود ندارد؛ صرفا امکان ویرایش اسم تنها در حد حرف وجود دارد جابه‌جایی یک کاراکتر حرف امکان دارد برای این‌که اطلاعات بلیت دریافتی با اطلاعات پاسپورت یکسان باشد در غیر این صورت امکان تغییر نام وجود ندارد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بنابراین در ایران‌ایر صرفا ویرایش اسم جابجایی در حد یک حرف به‌ صورت انگلیسی در پاسپورت را -در بلیت- انجام می‌دهیم. بنابراین واسطه‌ها بدانند که نمی‌توانند بلیت را از ایران‌ایر بخرند و بعدا با پرداخت مبلغ مختصر اسم را تغییر دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha