۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۱۰ مرداد؛

فروش خکاوه به حکشتی

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲
کد خبر: 732033
فروش خکاوه به حکشتی

اطلاعیه‌های امروز ز بیشتر حول برگزاری مزایده‌ها و شفاف‌سازی در خصوص صورت‌های مالی و همچنین شفاف سازی در خصوص برگزاری مجامع طی روزهای تعطیل آتی بود.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از خرید ۱۵۰ دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ از شرکت سایپا دیزل خبر داده است.

مبلغ این قرار داد نیز ۷۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با نماد بالاس نیز امروز در اطلاعیه‌ای از برگزاری مجمع خود در تعطیلات خبر داد و تغییری در برنامه خود ایجاد نخواهد کرد.

کدال نگر دهم مرداد

حکشتی

خرید 150 دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ:

 خرید 150 دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ از شرکت سایپا دیزل در راستای تجهیز ناوگان حمل و نقل زمینی به منظور تکمیل زنجیره ارزش گروه کشتیرانی ج.ا.ا.

خکاوه

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: فروش تعداد 150 دستگاه کامیون کشنده KX520

طرف قرارداد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

مبلغ قرارداد: 7,500,000 میلیون ریال

غشان

انعقاد قرارداد مهم:

موضوع قرارداد: عبارتست از ساخت ، نصب و راه اندازی، ماشین آلات لازم جهت تکمیل فاز اول خط تولید WPI/MPI WPC/MPC/از آب پنیر/ شیر با ظرفیت ورودی 20000 لیتر در ساعت 1-1 ساخت و فروش تجهیزات ،دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید.

طرف قرارداد: شرکت فرآیند سازان نوین

مبلغ قرارداد: 426,550 میلیون ریال

بنیرو

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

5 عامل تعیین کننده شناسایی درآمد فروش شرکت:

  • آماده شدن تولیدات مربوط به پست برق طبق قرارداد و تحویل آن.
  • الویت نیاز مشتری در دریافت محصول
  • دریافت وجه و انجام تعهدات مشتری
  • آماده بودن سایت

تابا

نتایج شرکت در مناقصه:

موضوع مناقصه: انجام خدمات بازرسی و مشاوره فنی درناحیه فولاد سبا

شرح مناقصه: در تاریخ 1402/04/31 ارسال و تحویل پاکات صورت گرفته و چک تضمین ارائه و در تاریخ 1402/05/04 باز شده و در تاریخ 1402/05/08 با توجه به قیمت پیشنهادی، این شرکت برنده اعلام شد و انجام عملیات قرارداد به صورت رسمی از اول شهریور ماه شروع می شود و مبادله و امضای قرارداد هنوز انجام نشده است.

مبلغ قرارداد: 20,463 میلیون ریال

تایرا

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:

احتراماً در خصوص افشای دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل به استحضار می‌رساند این تغییرات ناشی از افزایش مقداری فروش داخلی و صادرات و افزایش نرخ فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل می‌باشد.

شسینا

تعلیق بخشی از فعالیت های شرکت:

شرح شامل علت تعلیق: تعویض پست برق کارخانه و تعمیرات اساسی کلیه واحدها

سکرد

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز و سوخت مصرفی به استحضار می رساند باعنایت به مصوبه شماره ۱۶۸۵۰/م/ت ۶۱۱۶۹ ه هیات محترم وزیران مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۹ ، نرخ گاز بهای مصرفی صنایع سیمان کشور از تاریخ 1402/03/29 به ازای هر مترمکعب 10.000 ریال ( با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض 12.500 ریال ) محاسبه می گردد. باتوجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان سال مالی جاری (31 شهریور ۱۴۰۲) افزایش هزینه گاز مصرفی این شرکت با افزایش 114 میلیارد ریالی به مبلغ 241 میلیارد ریال برآورد میگردد.

بالاس

  • سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری - مبنی بر تعطیلی روزهای 11 و 12 مرداد ماه سال 1402 مبنی بر . به استحضار می رساند مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم و مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم در تاریخ 1402/05/11 در ساعت 09:30 و ساعت 11:00 به آدرس مرکز خرید مگامال طبقه 5، سالن 1 سینمایی مگامال واقع در بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان فاز دو، میدان شهید صارمی برگزار میگردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha