۰ نفر

جی ‌پی مورگان گزارش می‌دهد؛

نزولی محدود در انتظار بازار کریپتو است

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 731920
نزولی محدود در انتظار بازار کریپتو است

تحلیلگران جی پی مورگان کاهش بهره باز بیت‌کوین را نشانه‌ای از تضعیف روند فعلی قیمت می‌دانند.

اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ به نظر می‌رسد روند نزولی اخیر بازار ارزهای دیجیتال در حال پایان است، زیرا آخرین تحقیقات بانک جی پی مورگان نشان می‌دهد که اکثر پوزیشن‌های لانگ منقضی شده‌اند.

طبق داده‌های مربوط به قراردادهای آتی در بورس کالای شیکاگو (CME) که نشان می‌دهد روند فروش ممکن است به زودی کاهش یابد. بهره باز، که به قراردادهای آتی فعال اشاره دارد، به عنوان شاخصی از احساسات بازار و قدرت روند قیمت عمل می‌کند.

به گفته تحلیلگران، کاهش بهره باز بیت‌کوین به عنوان نشانه‌ای از تضعیف روند فعلی قیمت تلقی می‌شود. در نتیجه، در کوتاه مدت شاهد نزولی محدود برای بازارهای کریپتو هستیم.

شاخص بهره باز بیت‌کوین

(شاخص بهره باز بیت‌کوین)

این گزارش خاطرنشان می‌کند که قیمت کریپتو در هفته‌های اخیر به دلیل کاهش خوش‌بینی در مورد تحولات نظارتی در ایالات متحده روند نزولی داشته است.

به گزارش کوین تلگراف، در ۲۶ آگوست ۵ شهریور، بیت‌کوین نزدیک به ۲۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود که طی ۳۰ روز گذشته ۱۱.۲۷ درصد کاهش داشته است.

تحولات مثبت در ماه‌های گذشته قیمت بیت‌کوین را افزایش داد. از جمله آنها یک سری برنامه کاربردی بود، پیروزی جزئی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یکی دیگر از پیشرفت‌های مثبت بود. با این حال، این خوش بینی به تدریج در حال محو شدن است، زیرا معامله‌گران منتظر تصمیمات در مورد ETF بیت‌کوین هستند و درخواست تجدید نظر SEC علیه ریپل باعث عدم اطمینان مجدد می‌شود.

به گفته تیم جی پی مورگان، این سناریو به دور جدیدی از عدم اطمینان به بازارهای رمزارز کمک می‌کند و آنها را نسبت به تحولات آینده حساس می‌کند. علاوه بر این شرایط بازار خارجی نیز در نزول بازار کریپتو نقش داشته است، از جمله افزایش نرخ بهره ایالات متحده و نگرانی در مورد رشد اقتصادی چین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha