۰ نفر

اقدام جدید برای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 731902
اقدام جدید برای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد مهدی ذوالفقارزاده مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب گفت: اقدامات در حوزه عفاف وحجاب در بخش‌های سیاستی، تبینی، تشویقی و اثباتی است.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها کشور خبر داد و گفت: ابلاغ همه مصوبات مرتبط با عفاف و حجاب و پوشش به دانشگاه‌ها انجام شده است، راهبردهای پشتیبانی، ترویج مطالعات و پژوهش، آموزش، استفاده بهینه از ظرفیت ساختارها و رعایت الزامات نگرشی متولیان و مجریان و همچنین مواجهه هوشمندانه و مدبرانه به عنوان راهبردها در دانشگاه‌ها به عنوان راهبردها در نظر گرفته شده است.

ذوالفقارزاده تأکید کرد: ابلاغ استفاده از ظرفیت اساتید محبوب و مؤثرین دانشگاهی و اولویت‌دهی به دانشجویان هنجار شکن در اعزام به راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ستاد وزارت علوم و کل دانشگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از اجرای طرح حریم فرهیختگی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توسعه فرهنگ پوشش و عفاف و حجاب صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha