۰ نفر

بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبر: 731740
بانک سینا به مناسبت روز خبرنگار میزبان خبرنگاران شد

بانک سینا به بهانه بزرگداشت روز خبرنگار نشست خبری با حضور غلامرضا فتحعلی مدیرعامل، خلیل‌اله مهرابی معاون بانکداری، حمیدرضا ایروانی معاون مالی، مهدی باستان معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار و امیر لعلی مدیر امور روابط عمومی و مشتریان بانک سینا در هتل پارسیان انقلاب برگزار کرد.

اقتصاد آنلاین-هانیه فلاح؛ غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در این بزرگداشت پس از تبریک و خوش‌آمدگویی به خبرنگاران از ارائه خدمات جدید این بانک گفت. راهبرد‌هایی که برای حل و رفع مسائل کلیدی برگزیده شده است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها توسعه خطوط کسب و کار است که در قالب شعب سیار راه‌اندازی خواهد شد و دیگری توسعه بانکداری دیجیتال است که به صورت پنج پلتفرم و با انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی بر روی آن، در سال جاری رو نمایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بانک سینا تصمیم دارد با ساماندهی " سرزمین هوشمند سینا " که بستری برای ارائه پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال است، این پلتفرم‌ها را به بهره برداری برساند. مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها و سامانه‌های آنلاین با استفاده از ظرفیت‌های نوین بانکداری دیجیتال در سرزمین هوشمند سینا در حال شکل گیری است. " سیبانک " اولین پلتفرم سرزمین هوشمند، که شامل خدمات احراز هویت، افتتاح حساب و درخواست صدور کارت در این سامانه است، به زودی تمامی خدمات بانکداری خرد و اجتماعی از جمله دریافت کلیه تسهیلات، صدور و ارائه چک الکترونیک را نیز شامل خواهد شد.

cb089aaf-0c46-40e2-9ce7-c6c49508e824

فتحعلی ادامه داد: همزمان با توسعه " سیبانک " دومین پلتفرم سرزمین هوشمند سینا نیز به بهره‌برداری رسیده است. که هدف آن ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرین به گروه‌های مشتریان است. بازارگاه " سیمارت " جزئی از اکو‌سیستم دیجیتال بانک سینا می‌باشد که اواخر مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی شعب سیار بانک سینا و اعزام آن‌ها به مناطق کم‌بهره‌مند و نقاطی که در دسترسی به اینترنت دچار محدودیت‌هایی هستند، خبرداد.

فتحعلی در پایان این نشست گفت : 55درصد تجهیز منابع قرض‌الحسنه در سطح کشور توسط بانک‌ها و مابقی توسط صندوق‌های خانگی، صندوق‌های مساجد و... صورت می‌گیرد و در حوزه فراگیری مالی، عملکرد نظام بانکی کم‌فروغ بوده است که این موضوع در دستور کار بانک سینا قرار گرفته و تلاش می‌کنیم موضوع فراگیری مالی را نهادینه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha