۰ نفر

سرمایه ‌گذاری پرسود و مطمئن با مشاوره های تخصصی در منطقه ۲۲

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبر: 731737
سرمایه ‌گذاری پرسود و مطمئن با مشاوره های تخصصی در منطقه ۲۲

مشاوره‌های تخصصی در منطقه 22 تهران، راهی موثر برای سرمایه‌گذاری پرسود می‌باشند. با توجه به راهنمایی‌های مشاوران املاک با تجربه، می‌توانید بهترین انتخاب‌های مالکیتی را انجام داده و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا بهره‌برداری کنید. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا در انتخاب واحدهای بازده و مقرون به صرفه، خطرات کمتری را تجربه کنید و سرمایه‌گذاری امن‌تری داشته باشید.

به گزارش اقتصادآنلاین، یکی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری در ایران، سرمایه‌گذاری در مسکن است. این روش به جهت آن که در طولانی‌مدت سود خوبی را برای خریدار به جا می‌گذارد، اکثر افراد تصمیم می‌گیرند تا سرمایه‌های انباشته خود را به مسکن تبدیل کنند. اما برای هر سرمایه‌گذاری، افراد باید به متخصصان در آن زمینه مراجعه نمایند تا بتوانند یک سرمایه‌گذاری پرسود را تجربه کنند.

منطقه 22 یکی از بهترین مناطق روبه‌رشد تهران است که سرمایه‌های بسیاری را درون خود حفظ کرده است. به همین جهت انبوه‌سازان، سرمایه‌گذاران و تعاونی‌ها به ساخت پروژه‌های بی‌نظیری مانند پروژه افق بین‌الملل، پروژه نیکان مروارید شهر، برج ستین و پروژه نارنجستان ۵ در این منطقه مشغول هستند. در ادامه به‌تمامی سؤالات و ابهاماتی که برایتان پیش‌آمده است پاسخ خواهیم داد.

چگونه یک انتخاب درست داشته باشیم؟

اکثر افرادی که تصمیم می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری در ملک، سرمایه اولیه خود را چندبرابر نمایند، قطعاً جزو آن دسته از افرادی هستند که با سال‌ها تلاش آن سرمایه را اندوخته کرده‌اند، پس باید مراقب باشند که چه مسیری را انتخاب می‌کنند. مراجعه به مشاورین املاک، یکی از بهترین راه‌هایی است که افراد می‌توانند انتخاب درستی در سرمایه‌گذاری داشته باشند.

شما برای سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر، باید به مشاورین املاک دیار ۲۲ مراجعه نمایید؛ زیرا آن‌ها به صورت متمرکز و تخصصی در حوزه پیش‌فروش پروژه‌های منطقه ۲۲ فعالیت می‌کنند. تیم مشاورین این مجموعه، شما را در این مسیر همراهی می‌کنند تا بهترین فرصت را برای سرمایه‌گذاری و خانه‌دارشدن در اختیار شما قرار دهند.

بهترین پروژه‌های منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری

منطقه 22 تهران یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق پایتخت است که توجه سرمایه‌گذاران، انبوه‌سازان و تعاونی‌ها را به‌سوی خود جلب کرده است. همین امر باعث ساخت پروژه‌های جذاب بسیاری در این منطقه شده است. در ادامه بهترین پروژه‌های منطقه 22 برای سرمایه‌گذاری را ذکر می‌کنیم:

برج ستین گامی نو در سرمایه‌گذاری

برج ستین

برج ستین یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران است و نزدیک بودن آن به دریاچه چیتگر، یکی از المان‌های انتخاب پروژه محسوب می‌شود. در کنار این موضوع، قرارگیری برج ستین در 1 کیلومتری مرکز تجاری تفریحی ایران‌مال، می‌تواند در آینده سودآوری خوبی را برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. این برج در متراژهای متفاوتی از 60 تا 180 متر طراحی شده است و همین امر تصمیم‌گیری خریداران را برای انتخاب متراژ آسان‌تر می‌کند. اگر به دنبال بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر هستید، برج ستین می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

موقعیت و دسترسی‌های پروژه افق بین الملل

پروژه افق بین الملل

پروژه افق بین الملل، در یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه 22 واقع شده است. یکی از مزیت‌های مهم این منطقه، داشتن آب‌وهوایی عالی است که زندگی را برای ساکنان آن منطقه لذت‌بخش نموده است. پروژه افق بین الملل، دسترس‌های فوق‌العاده‌ای به مراکز تجاری، اماکن تفریحی و اتوبان‌ها دارد.

دریاچه شهدای خلیج‌فارس، یکی از امکانات رفاهی منطقه چیتگر است که گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند. مراکز بزرگ دیگری مانند ورزشگاه آزادی، باغ ملی گیاه‌شناسی، شهربازی هزار و یک شهر، بیمارستان پرفسور سمیعی و... در نزدیکی پروژه افق بین الملل قرار گرفته‌اند. انتخاب این پروژه به جهت نزدیکی آن به این مراکز، می‌تواند ارزش‌افزوده بسیار خوبی را در آینده در اختیار سرمایه‌گذاران خود قرار دهد.

ویژگی‌های خاص پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵

پروژه نارنجستان ۵ یکی از فرصت‌های فوق‌العاده سرمایه‌گذاری در منطقه 22 است که ساخت آن را شرکت‌تعاونی ابنیه آکام به عهده دارد. پروژه‌هایی که به دست این تعاونی ساخته می‌شوند، دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی هستند. پروژه نارنجستان ۵ دارای ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر پروژه‌ها است که همین موضوع باعث متمایز بودن آن، در مقایسه با پروژه‌های دیگر شده است. ویژگی‌ها و مزیت‌های پروژه نارنجستان ۵ عبارت‌اند از:

  • داشتن جواز ساخت از زمان آغاز عضوگیری
  • تعداد واحدها و طبقات کم
  • عرضه به صورت 2 دانگی
  • رزومه قوی سازنده
  • دسترسی فوق‌العاده
  • موقعیت خاص و بکر

ویژگی‌های ذکر شده سبب می‌شود تا افرادی که دارای نقدینگی بسیار پایینی هستند بتوانند در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند و یک زندگی آرام و مدرن را تجربه نمایند.

امکانات ویژه پروژه نیکان مروارید شهر

پروژه نیکان مروارید شهر یکی از زیباترین پروژه‌های چیتگر است که تعاونی ثمین اجرای دقیق ساخت آن را به عهده دارد. این پروژه در متراژهای 70 تا 150 متر طراحی شده است تا همه افراد بتوانند با کمترین نقدینگی صاحب‌ خانه شوند. یکی از امکانات ویژه‌ای که این پروژه دارد، دقیقاً جزو یکی از دغدغه‌های همه افراد به‌حساب می‌آید و آن چیزی نیست جز پارکینگ.

سازندگان این پروژه، امکان خرید پارکینگ مازاد را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند. با وجود این موضوع استرس نداشتن پارکینگ برای مهمانان خود را ندارید. پس اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در این منطقه هستید، می‌توانید با هر بودجه‌ای که دارید در پروژه نیکان سرمایه‌گذاری کنید.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش شما را با چگونگی انتخابی درست در سرمایه‌گذاری ملک آشنا کردیم و در ادامه سودآورترین پروژه‌های منطقه 22 را مورد بررسی قرار دادیم. حال اگر شما تصمیم به سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر دارید، فرصت‌های طلایی را از دست ندهید و با مشاورین املاک دیار 22 تماس بگیرید تا آن‌ها بتوانند شما را به مسیری هدایت کنند که در آینده خودتان هم تصورش را نمی‌کردید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha