۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۳۰ مرداد؛

تایید خرید بلوک ایران خودرو توسط خبهمن!

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۱
کد خبر: 731645
تایید خرید بلوک ایران خودرو توسط خبهمن!

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول افزایش نرخ محصولانت ، شفاف‌سازی در خصوص شایعات موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ خبهمن در اطلاعیه‌های امروز اعلام کرده است که خریدار ۳.۳۶ درصد از سهام شرکت ایران خودرو متعلق به بانک صادرات ایران در روز گذشته بوده است.

در اطلاعیه‌های دیگر نیز دتولید از افزایش نرخ محصولات خود پرده برداشته است.

محصولاتی که مشمول افزایش نرخ شده‌اند ۴.۲ درصد کل دارایی‌ها سال گذشته شرکت و ۵.۸۵ درصد کل فروش سال مالی گذشته شرکت را مشمول می‌شوند.

تولیددارو

کدال نگر سی مرداد

دی

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده :

موضوع مزایده : آگهی مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد بانک دی(شرکت سهامی عام)-مرحله اول

وصنا

تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است :

باتوجه به عدم واریز وجه مشخص شده در زمان بندی مقرر ذکر شده در شرایط مزایده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ به شماره پیگیری ۱۰۶۱۴۹۸ منتشر شده در سامانه کدال، در مورد فروش پروژه ساختمانی مروارید بهشهر توسط برنده این مزایده (شرکت تعاونی مسکن نوید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی) ضمانت مزایده دریافتی از طرف آن شرکت به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به نفع این شرکت ضبط گردید و مزایده برگذار شده به نتیجه نرسید . تصمیم های بعدی در خصوص این پروژه متعاقباً اعلام می گردد.

خبهمن

نتایج شرکت در مزایده :

موضوع مزایده : عرضه سهام غیر مدیریتی ایران خودرو توسط بانک صادرات

پیرو آگهی عرضه شماره ۱۸۱/۱۳۵۲۰۷ مورخ ۱۴۰۲.۵.۱۷ شرکت بورس تهران مبنی بر عرضه تعداد ۱۰.۱۴۵.۶۵۰.۴۱۱ سهم معادل ۳.۳۶ درصد از سهام شرکت ایران خودرو متعلق به بانک صادرات ایران در تاریخ ۱۴۰۲.۵.۲۹ به استحضار می رساند: گروه بهمن در روز عرضه به عنوان متقاضی خرید طبق شرایط آگهی وارد رقابت شده و برنده عرضه مذکور گردید. بدیهی است تا پایان مهلت تکمیل فرآیند نقل و انتقال طبق شرایط اعلامی و مقررات شرکت بورس تهران که حداکثر ظرف ۱۴ روز تعیین شده است ، این معامله همچنان غیر قطعی تلقی می شود و به محض تکمیل فرایند و اعلام قطعیت معامله مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

وسپه

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر واگذاری سهام مدیریت سرمایه گذاری امید به بانک سپه به استحضار می رساند در راستای اجرای مفاد ماده ۲۸ دستورالعمل حاکمیت شرکتی درخصوص ممنوعیت تملک سهام شرکت اصلی توسط شرکت‌های فرعی گروه تعداد ۰۲۸ر۰۹۵ر۹۰۰ سهم شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (سهامی عام) مطابق با نامه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ شرکت بورس و اوراق بهادار تهران به صورت خارج از پایاپای به بانک سپه واگذار و از این بابت مبلغ ۱۷۷ر۸۸۰ر۹ میلیون ریال سود در دفاتر شرکت سرمایه‌گذاری سپه شناسایی گردیده است. شایان ذکر است با توجه به مالکیت بانک سپه نسبت به حدود ۷۰ درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (سهامی عام) و مانده بدهی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به بانک سپه، کل بدهی این شرکت به شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (سهامی عام) به مبلغ ۳۱۹ر۴۹۳ر۱۲ میلیون ریال (طبق تأییدیه شماره ۰۲/۵۴۷/۰۲/۴۹۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ دریافتی از حسابرس و بازرس قانونی شرکت) با انتقال فوق‌الاشاره تسویه خواهد گردید.

کیسون

برنده شدن در مناقصه پروژه آب شیرین کن چابهار :

انتخاب شرکت کیسون به عنوان برنده مناقصه پروژه آب شیرین کن چابهار با ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب در شبانه روز به روش EPC مربوط به طرح انتقال آب از دریای عمان به استانهای شرقی کشور به مبلغ ۱۴۲۲۸ میلیارد ریال و ۲۶ میلیون یورو

انتخاب

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حریق در شهرک صنعتی مورچه خورت به استحضار می رساند حریق مذکور در یکی از شرکت های مستقر در شهرک صنعتی مورچه خورت رخ داده و ارتباطی با گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان نداشته است.

دتولید

افزایش نرخ برخی از محصولات :

احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۴.۲۰ % ( چهار و بیست صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۵.۸۵ % (پنج و هشتاد و پنج صدم درصد) می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha