۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

طلا و سکه جور سایر بازارها را کشیدند/ بورس همچنان در خواب عمیق

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبر: 730902
طلا و سکه جور سایر بازارها را کشیدند/ بورس همچنان در خواب عمیق

در معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی همچنان سایه رکود حکم فرما بود و به نظر بازارهای دارایی قصد نزول و صعود خاصی همچنان ندارند و تحولات سیاسی و اقتصادی را دنبال می‌کنند.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش  ۱.۳۷- درصدی و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲.۴۹- درصدی همراه شد و افزایش دوباره نرخ دلار به کانال ۴۹ هزار تومانی کمکی به بورس نکرد.

بازار سهام مدت‌ها است که در خواب عمیق فرو رفته است و هم ارزش معاملات و هم جریان خروج پول از بازار سهام سیگنال‌های مثبتی به سرمایه‌گذاران ارسال نمی‌کنند؛ البته که آخرین روز معاملاتی بورس با بهبود تقاضا همراه بود و امیدواری‌ها نسبت به معاملات هفته آتی را بهبود بخشید.

اما سکه تنها دارایی‌ای بود که در هفته گذشته در میان دارایی‌های مورد بررسی بازدهی مثبت ثبت کرد و توانست با رشد ۰.۷ درصدی ناشی از رشد نرخ دلار در بازار آزاد عایدی قابل قبولی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان بیاورد.

بازار رمزارزها در هفته گذشته با روند متعال منفی‌ای همراه بود و ترس از ریزش مشابه هفته گذشته منجر به احتیاط بیشتر سرمایه‌گذاران شده است و به نظر متغیرهای نزولی همچنان نقش اصلی را در روند آتی این بازار بازی کنند و همچنان سرمایه گذاران این بازار با سبدهای منفی مواجه شوند.

طلا و سکه جور سایر بازارها را کشیدند/ بورس همچنان در خواب عمیق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha