۰ نفر

از جدیدترین تغییرات فروشگاه‌های پادروشاپ باخبر شو!

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبر: 730610
از جدیدترین تغییرات فروشگاه‌های پادروشاپ باخبر شو!

برای ایجاد فروشگاه‌های آنلاین می‌توان از فروشگاه‌هایی با قالب آماده استفاده کرد. اما این امکان در صفحات فروشگاهی رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، بعید به نظر می‌رسد.

درواقع کسانی که قصد دارند محصولات خود را در اینستاگرام به فروش برسانند، فقط یک رسانه برای نشان دادن محصول خود در اختیار دارند و نمی‌توانند یک فروشگاه کامل را برای فالوورهای خود ایجاد کنند. اما این امر به کمک ابزارهایی همچون «پادروشاپ» امکان‌پذیر شده است. به طورکه با اتصال صفحه فروشگاهی خود به پادروشاپ می‌توان امکانات یک فروشگاه آنلاین کامل را در اختیار گرفت. اما فروشگاه‌ساز پادروشاپ قصد دارد تا با ایجاد تغییرات ظاهر فروشگاه، بتواند مؤثرتر عمل کرده و سبب افزایش مشتری و افزایش فروش در صفحات فروشگاهی شود. در ادامه به بررسی تغییرات و امکانات جدید پادروشاپ خواهیم پرداخت.

پادروشاپ چیست؟

پادروشاپ «Podroshop» یکی از محصولات مجموعه پادرو است که یک فروشگاه‌ساز اینستاگرامی محسوب می‌شود. به طوری‌که می‌توان صفحه فروشگاهی اینستاگرام خود را به پادروشاپ متصل کرده و از امکانات کامل یک فروشگاه آنلاین مانند درگاه پرداخت، انتخاب محصول و ثبت سفارش بهره‌مند شد. پادروشاپ دارای چند پلن کاربری است که بسته به شرایط خود می‌توان از یکی از پلن‌های آن استفاده کرد. البته امکان استفاده آزمایشی چند روزه از پلتفرم پادروشاپ نیز وجود دارد. امکاناتی که پادروشاپ برای فروشگاه‌های اینستاگرامی ایجاد می‌کند، باعث افزایش فالوور و همچنن افزایش فروش محصولات می‌شود. چراکه سبب می‌شود تا سفارش محصول از طریق اینستاگرام برای کاربران راحت‌تر شود.

چرا تغییرات فروشگاه‌ساز پادروشاپ اهمیت دارد؟

هر چیزی در جهان هرچقدر هم که خوب و باکیفیت باشد، در طول زمان نیاز به رشد و پیشرفت پیدا می‌کند. پادروشاپ از ابتدا به‌عنوان یک سیستم پیش رونده برای فروشگاه‌های اینستاگرامی ایجاد شد. اما پادروشاپ می‌خواهد هر روز بهتر از قبل باشد و بتواند امکانات خود را با پیشرفت‌های روز دنیا هماهنگ کند. به همین خاطر است که تغییرات در پادروشاپ ایجاد شده است. با این تغییرات، کاربران پادروشاپ می‌توانند در استفاده از این پلتفرم از قابلیت‌های بسیار بیشتر و بهتری استفاده کنند. این احتمال وجود دارد که پادروشاپ در هر دوره زمانی، امکانات بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کند تا بتواند باز هم گام‌های بهتری در راستای فروش آنلاین از طریق رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام بردارد. در ادامه تغییرات جدید فروشگاه‌ساز پادروشاپ را به ترتیب به شما معرفی خواهیم کرد.

تغییرات فروشگاه‌ساز پادروشاپ چیست؟

عمده تغییرات در پادروشاپ، تغییرات ظاهر فروشگاه‌های مبتنی بر پلتفرم پادروشاپ است. درواقع پادروشاپ سعی کرده است تا با اعمال تغییرات ظاهری، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین را برای مشتریان ساده کند. این تغییرات شامل مواردی از این دست است:

  1. اضافه شدن سرچ باکس با هدف جستجوی محصول در فروشگاه

در بالای هر فروشگاه پادروشاپی یک باکس برای جست‌وجو اضافه شده است. این باکس به کاربران این امکان را می‌دهد تا اسم کالا یا کالاهای موردنظر خود را در آن تایپ کنند تا نتایج جست‌وجو به سرعت به آن‌ها نمایش داده شود. کادر جست‌وجو به شکلی در فروشگاه‌های پادروشاپ ایجاد شده که بتواند بسیار سریع پاسخ جست‌وجوی کاربر را برگرداند. می‌توان گفت که در این امر، نیاز کاربر در اولویت قرار دارد. این در حالی است که اگر کادر جست‌وجو وجود نداشته باشد، ممکن است مشتری برای پیدا کردن محصول موردنظر در فروشگاه دچار سردرگمی شود.

اضافه شدن سرچ باکس با هدف جستجوی محصول در فروشگاه:

  1. تغییر ظاهر فروشگاه‌های پادروشاپ

پیج یا صفحه هر فروشگاهی که با پادروشاپ ایجاد شده باشد، با تغییرات ظاهری قابل توجهی همراه بوده است. این تغییرات عبارتند از:

  • نمایش دو تایتل محصول به جای سه تایتل در هر ردیف
  • اختصاص پیدا کردن بخش‌های بالای فروشگاه به عنوان محصولات به‌جای اطلاعات تماس

این تغییرات سبب شده‌اند تا عنوان محصولات در صفحه فروشگاه بزرگ‌تر شده و اسم محصولات نیز در پایین هر محصول افزوده شود. این امر به دیده شدن بهتر محصولات کمک می‌کند تا مشتریان راحت‌تر بتوانند دست به انتخاب بزنند.

  1. بهینه‌سازی مسیر خرید با هدف افزایش فروش فروشگاه

با توجه به بررسی‌های انجام شده روی فروشگاه‌های مبتنی بر پادروشاپ، مشاهده شده است که بیشتر سبدهای خرید موفق در پادروشاپ، حاوی یک محصول بوده‌اند. بنابراین بهتر است کاربر به‌جای این که بخواهد کالای دیگری را انتخاب کند، پس از انتخاب کالای اول، مستقیم به صفحه سبد خرید هدایت شود تا خرید خود را نهایی کند. در این صورت، هم سفارش خرید سریع‌تر برای فروشگاه ثبت می‌شود و هم مشتری می‌تواند سریع‌تر عملیات خرید خود را پشت سر بگذارد و از خرید خود راضی‌تر باشد. بنابراین دیگر تغییرات پادروشاپ مربوط به ساده‌سازی فرآیند ثبت سفارش و نهایی کردن خرید در آن است.

نشان‌های اعتمادسازی، گامی نو در خرید آنلاین

  1. نشان‌های اعتمادسازی، گامی نو در خرید آنلاین

ایجاد اعتماد از صفحات محصول برای مشتری، از اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه این امر در تغییرات ظاهر فروشگاه پادرویی هم اعمال شده است. به طوری‌که در انتهای صفحات محصول، آیکون‌ها و متونی مبنی بر اعتماسازی بیشتر برای مشتریان درج شده است که شامل موارد زیر است:

  • پرداخت امن
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • لینک اختصاصی برای پیگیری سفارش

مشاهده چنین نوشته‌هایی سبب می‌شود تا کاربران راحت‌تر بتوانند به پادروشاپ اعتماد کنند. در این صورت، به احتمال زیاد، فروش‌های دایرکت کمتر و فروش‌های پادروشاپ افزایش پیدا خواهد کرد!

بهینه‌سازی لینک‌ها برای اشتراک‌گذاری در پیام‌رسان‌ها

  1. بهینه‌سازی لینک‌ها برای اشتراک‌گذاری در پیام‌رسان‌ها

دیگر تغییرات رابط کاربری پادروشاپ، مربوط به بهینه‌سازی لینک‌ها است تا راحت‌تر بتوان آن‌ها را در سایر رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که همان «Link Preview» است. در صورتی که لینک محصول یا فروشگاه در شبکه‌های اجتماعی «Share» شود، اطلاعات مختصری از لینک در پیام نمایش داده می‌شود. به طوری‌که لینک محصول به اشتراک گذاشته شده، شامل چنین اطلاعاتی است:

  • نام محصول
  • نام فروشگاه
  • توضیحات
  • تصویر محصول

این تغییرات رابط کاربری پادروشاپ سبب می‌شود تا صاحبان فروشگاه به‌راحتی بتوانند محصولات خود را با اطلاعات کافی در سایر صفحات مجازی به اشتراک بگذارند. همچنین مشتریان نیز می‌توانند با دریافت چنین لینک‌هایی، اطلاعات کلی در مورد محصول به دست آوردند و در صورت نیاز، روی آن کلیک کنند.

  1. دریافت اطلاعات کامل‌تر از آدرس فرستنده در پنل فروشنده

پلاک و واحد، این دلیل اضافه شده‌اند تا آدرس فرستنده دقیق‌تر وارد شده و رایدرها هم راحت‌تر بتوانند آن را پیدا کنند. این امر به افزایش سرعت ارسال محصولات فروشگاه‌ها کمک خواهد کرد.

فروشندگان فروشگاه‌های پادروشاپی می‌توانند با دریافت اطلاعات بیشتر از مشتریان خود،‌ با دقت بیشتری مرسولات را برای مشتریان ارسال کنند. همچنین وقتی از پادروشاپ استفاده می‌کنید، نیازی به مراجعه مستقیم به اداره پست ندارید؛ بلکه فقط محصولات ارسالی خود را به‌عنوان یک فروشنده بسته‌بندی می‌کنید تا همکاران پادروشاپ آن‌ها را درب منزل از شما تحویل گرفته و برای مشتریان شما ارسال کنند!

چطور از تغییرات رابط کاربری پادروشاپ استفاده کنیم؟

برای استفاده از تغییرات جدید پادروشاپ، فقط کافی است این سیستم را برای خود فعال کنید. البته اگر از قبل پیج فروشگاه اینستاگرام خود را به پادروشاپ متصل کرده‌اید، به‌صورت خودکار از این تغییرات پادروشاپ بهره‌مند خواهید شد. اما اگر هنوز در فروشگاه‌ساز پادروشاپ ثبت‌نام نکرده‌اید، همین حالا می‌توانید در آن ثبت‌نام کرده و با اتصال پیج اینستاگرام خود به آن، از تمام امکانات قابل توجه پادروشاپ بهره‌مند شوید. این سیستم می‌تواند از پیج ساده شما، یک فروشگاه حرفه‌ای بسازد که هر کاربری که از آن بازدید می‌کند، به یک مشتری تبدیل شود. پادروشاپ می‌تواند تمام آن چیزی باشد که پیج اینستاگرام شما به آن نیاز دارد!

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha