۰ نفر

بررسی مزایا و معایب گوشی گلکسی A۵۴ + لیست قیمت انواع گوشی سامسونگ

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبر: 730241
بررسی مزایا و معایب گوشی گلکسی A۵۴ + لیست قیمت انواع گوشی سامسونگ

در این مطلب به بررسی مزایا و معایب گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ و لیست قیمت انواع گوشی سامسونگ پرداخته شده است.

گلکسی A۵۴ ۵G از طراحی مشابه سری گلکسی اس ممتاز بهره می‌برد: دوربین‌های پشت گوشی، هرکدام در محفظه‌ی خود قرار دارند و ظاهر بهتری نسبت به جزیره‌ی دوربینی دارد که قبلاً داشتیم.

مواد همچنین اکنون بسیار زیباتر از پلاستیک ساده‌ای هستند که قبلاً در مدل قبلی داشتیم، زیرا این A۵۴ ۵G دارای پشت شیشه‌ای است. فریم میانی گوشی اما از پلاستیک ساخته شده است.

معایب گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ

از معایب گوشی A۵۴ سامسونگ می توان به نبود شارژر درون جعبه اشاره کرد! همچنین جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز در این میان رده سامسونگ حذف شده است و خبری از آن نیست. یکی از مهم ترین نقاط ضعف این محصول مربوط به تراشه آن می شود که نسبت به نسل قبل پیشرفت بسیار محدودی داشته است. با تمامی این تفاسیر، قیمت این دستگاه نیز با در نظر گرفتن مشخصات آن کمی بالاست.

مزایا گوشی گلکسی A۵۴ سامسونگ

مزایا گوشی A۵۴ سامسونگ شامل طراحی و ساخت بسیار زیبای آن می شود که هنگام در دست گرفتن احساس خوبی را به کاربر منتقل می کند. صفحه نمایش این میان رده نیز روشنایی بسیار خوبی دارد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. ناگفته نماند که منبع تغذیه گوشی نیز عمر بالایی دارد و بیش از یک روز پایداری به ثبت رسانده است. دوربین های گوشی A۵۴ نیز حرف و حدیثی را باقی نگذاشته اند و تصاویر بسیار با کیفیتی می گیرند.

در حال حاضر، این محصول نسخه به روز شده گوشی A۵۳ محسوب می شود و پیش بینی می شود که فروش خوبی را نیز در ایران داشته باشد؛ با بررسی نظرات کاربران در مورد کیفیت گوشی A۵۴ سامسونگ متوجه خواهید شد که اکثر آنها از خریدشان راضی بوده اند.

آیا گوشی A۵۴ سامسونگ هنگ می کند؟

به طور کلی خیر! اگر استفاده خیلی سنگینی نداشته باشید، گوشی A۵۴ هنگ نمی کند.

با توجه به بررسی مشخصات گوشی A۵۴، آیا ارزش خرید دارد؟

با بررسی مشخصات گوشی A۵۴ متوجه خواهید شد که این محصول دارای قابلیت های مناسبی است؛ همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دارد. از این رو، ارزش خرید بالایی دارد.

عملکرد گوشی A۵۴ در تست گیمینگ و اجرای بازی ها چگونه است؟

عملکرد گوشی A۵۴ در تست گیمینگ و اجرای بازی ها خوب بوده چرا که از پردازنده نسبتا مناسبی برخوردار است! این دستگاه با پردازنده اگزینوس ۱۳۸۰ ارائه شده و به لطف آن می توان بازی های سنگین را نیز اجرا نمود.

آیا گوشی A۵۴ سامسونگ داغ می کند؟

در صورتی که استفاده سنگین و طولانی مدتی داشته باشید، گوشی A۵۴ کمی داغ می کند! برای مثال، هنگام اجرای بازی های سنگین، گوشی کمی داغ می شود.

تنظیمات گوشی A۵۴ کجا و به چه صورت است؟

شما از دو طریق می توانید وارد تنظیمات گوشی A۵۴ شوید. اولین روش، از طریق کنترل سنتر گوشی است؛ راه دوم، پیدا کردن برنامه تنظیمات (Setting) در میان سایر اپلیکیشن های گوشی است. شما در این بخش می توانید تنظیمات صفحه نمایش، باتری، اثر انگشت، تصویر زمینه، تم گوشی و … را تغییر دهید.

آیا گوشی A۵۴ سامسونگ حسگر اثر انگشت دارد؟

بله، گوشی A۵۴ دارای حسگر اثر انگشت است! شما می توانید از حسگر اپتیکال زیر نمایشگر به عنوان حسگر اثر انگشت استفاده نمائید.

گوشی A۵۴ سامسونگ در چه رنگ هایی ارائه شده است؟

سامسونگ این گوشی میان رده را در رنگ های لیمویی، نقره ای، یاسی و گرافیتی ارائه نموده است.

با آنباکس (جعبه گشایی) گوشی A۵۴ آیا هندزفری، شارژر و آداپتور در آن وجود دارد؟

خیر، گوشی A۵۴ هندزفری و شارژر و آداپتور ندارد! متاسفانه سامسونگ این محصول را بدون لوازم جانبی ارائه نموده است.

گوشی A۵۴ ساخت کشور هند بهتر است یا ویتنام؟

به طور کلی، گوشی A۵۴ ساخت هند یا ویتنام فرقی با یکدیگر ندارند! شرکت سامسونگ در کارخانه هایی که در هند و ویتنام دارد، تنها قطعات گوشی را مونتاژ می کند! بنابراین در کیفیت گوشی ها تفاوتی وجود ندارد.

در بازار موبایل امروز قیمت گوشیSamsung Galaxy A۵۴ ۵G ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۱۷٫۶۲۰٫۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت گوشی Galaxy A۲۴ ۴G دو سیم کارت با ظرفیت۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت مبلغ ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس "موبایل" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی میان رده سامسونگ
مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت / تومان
Samsung Galaxy A۵۴ ۵G ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۱۷٫۶۲۰٫۰۰۰
 Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۲۰۰ ۶۲,۴۹۹,۰۰۰
 Galaxy A۲۴ ۴G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۹,۳۰۰,۰۰۰
 Galaxy F۲۳ ۵G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰ ۷,۵۹۰,۰۰۰
 Galaxy A۳۴ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸ ۱۴,۴۹۰,۰۰۰
 Galaxy A۲۴ ۴G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۹,۳۹۰,۰۰۰
 GALAXY A۵۳ ۵G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۶۴ ۱۵,۵۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha