۰ نفر

در حاشیه بازدید از صداوسیما؛

رییسی: باید همه برای تقویت نهاد خانواده تلاش کنیم

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 729924
رییسی: باید همه برای تقویت نهاد خانواده تلاش کنیم

رییس‌جمهور گفت: باید برای تشکیل خانواده، تقویت فضای فرزندآوری در جامعه، سبک زندگی اسلامی، زیست عفیفانه و رفاه و آرامش خانواده‌ها بکوشیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور عصر امروز در حاشیه بازدید خود از سازمان صداوسیما که به‌مناسبت روز خبرنگار انجام گرفت، در برنامه «سیمای خانواده» حاضر شد و طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت شهدای رسانه بیان کرد: نهاد خانواده نهادی ولو کوچک است اما بسیار اثرگذار است و بسیار اهمیت دارد، مأموریت ما و شما مشترک است و باید برای تقویت نهاد خانواده در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: باید برای تشکیل خانواده، تقویت فضای فرزندآوری در جامعه، سبک زندگی اسلامی، زیست عفیفانه و رفاه و آرامش خانواده‌ها بکوشیم.

رییس‌جمهور گفت: این مأموریت شما در رسانه ملی و مأموریت ما در دولت است تا تلاش کنیم خانواده‌ها درباره معیشت، کار، مسکن و تحصیل فرزندان‌شان دغدغه‌ای نداشته باشند، باید رفع مشکلات خانواده‌ها و همه مسائل پیرامون خانواده مطرح و به آن پرداخته شود.

رییسی اظهار داشت: برنامۀ «سیمای خانواده» مسائل خانواده‌ها را دنبال می‌کند و اقشار مختلفی از جامعه پیگیر آن هستند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره خانوادۀ خود نیز بیان کرد: بنده دو فرزند دختر دارم که هر دو دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری هستند؛ هر دو نیز دارای دو فرزند هستند و من چهار نوه دارم. بهترین اوقاتی که بعد از انجام کار و مشغله‌های متعدد آرامش را برای من به‌ارمغان می‌آورد، دورهمی است که سعی می‌کنیم با خانواده داشته باشیم. از جمل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha