۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

کاهش قیمت در تورهای ترکیه؛ ۷شب سفر آلانیا ۴۷ میلیون تومان! + لیست قیمت تورهای آلانیا

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 729719
کاهش قیمت در تورهای ترکیه؛ ۷شب سفر آلانیا ۴۷ میلیون تومان! + لیست قیمت تورهای آلانیا

بررسی هزینه تورمسافرتی آلانیا ویژه شهریور ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، آلانیا از شهرهای تاریخی ترکیه است که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد.  آلانیا از شمال به رشته کوه‌های توروس و از جنوب به دریای مدیترانه و از شرق به قاضی پاشا و از غرب به ماناوگات و سیده منتهی می‌شود.

آلانیا از شهرهای توریستی و گردشگری در کشور ترکیه است، که ترکیب با شکوهی از دریا و جنگل های آرام و بی نظیر می باشد.همین آرامش و زیبایی رویایی سبب شده تا بسیاری از گردشگران این شهر را به شهرهای شلوغ ترجیح دهند.

با نزدیک شدن به شهریور ماه و پایان تعطیلات تابستانی تورهای آلانیا که بیش از ۲۰۰ میلیون فقط هزینه اتاق ۱ تخته می شد طبق جدول ذیل با کاهش قیمت روبه رو شده است:

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته درخصوص تور مسافرتی آلانیا، برای ۶ شب سفر رفت و برگشت هوایی به آلانیا و اقامت در هتلkleopatra Sun Light Hotel قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۳۰,۵۹۰,۰۰۰تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۴۷,۱۱۵,۰۰۰  اعلام کرده است.

این در حالی است که هتل Asia Beach Resort برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۴۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان  و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۵۲,۶۲۵,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور آلانیا (۷ شب / شهریور ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/تومان)
kleopatra Sun Light Hotel
۴ ۲ تخته ۳۰,۵۹۰,۰۰۰
kleopatra Sun Light Hotel
۴ ۱ تخته ۴۷,۱۱۵,۰۰۰
Hedef Beach Resort & Spa
۴ ۲ تخته ۳۵,۵۹۰,۰۰۰
Hedef Beach Resort & Spa
۴ ۱ تخته ۴۸,۴۴۰,۰۰۰
First Class Hotel
۵ ۲ تخته ۴۳,۲۵۰,۰۰۰
First Class Hotel
۵ ۱ تخته ۵۲,۶۲۵,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha