۰ نفر

صورت‌های مالی این بانک به تصویب مجمع رسید؛

رشد ۳۰۸ درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 729710
رشد ۳۰۸ درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این مجمع روز شنبه 28 مرداد ماه با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان سازمان حسابرسی و سازمان بورس و اوراق بهادار در سالن جهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بانک رفاه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این مجمع با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بانک گفت: شاخص‌های عملکردی بانک رفاه در سال گذشته از رشد بسیار خوبی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به رشد سودآوری بانک به میزان 308 درصد، افزایش سرمایه بانک از 192 هزار میلیارد به 660 هزار میلیارد ریال، افزایش نرخ کفایت سرمایه، رشد پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های اینترنتی و.... اشاره کرد. 

دکتر اسماعیل للـه‌گانی افزود: بانک رفاه کارگران در حوزه‌ فناوری اطلاعات نیز تلاش‌های گسترده‌ای داشته است و با ایجاد بستر و زمینه لازم، خدمات مناسبی به مشتریان ارائه می‌کند. پرداخت تسهیلات غیرحضوری، شروع به کار سامانه "بتا" ویژه خرید اقساطی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و سامانه نئوبانک (فرارفاه) بخشی از دستاوردهای این بانک در این حوزه است. 

بانک رفاه

دکتر للـه‌گانی ادامه داد: خدمات بانک علاوه بر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی، در حوزه‌های مختلفی چون اشتغال‌زایی، طرح‌ها و پروژه‌های کلان اقتصادی، مددجویی، سلامت کشور و مسئولیت‌های اجتماعی نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کرده است.

بانک رفاه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان تصریح کرد: با افزایش سرمایه بانک که در مراحل نهایی شدن است، شاخص‌های سلامت بانکی (شاخص کملز) رشد بسیار خوبی داشته و با رفع محدودیت‌های قانونی، دامنه فعالیت‌ها، خدمات و حمایت‌های بانک رفاه در حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور گسترش خواهد یافت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha