۰ نفر

خطیب جمعه تهران؛

ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند

۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبر: 729643
ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد گفت: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: از صفات خداوند این است که به عهد خود وفا می‌کند و هیچکس به اندازه خداوند وفای به عهد ندارد و یکی از وعده‌های خداوند این است که خون شهدا گم نمی‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: اعمال آنهایی که در راه خداوند شهید می‌شوند، گم نمی‌شود. حتی قرآن تاکید دارد که به شهید مرده نگویید. چرا که این شهیدان از ما زنده‌تر هستند و نمونه آن حسین فاطمه است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هزار و ۳۸۴ سال و حدود ۱۴ قرن از شهادت امام حسین (ع) می‌گذرد ولی سراسر ایران همچنان عزادار حسین (ع) است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد با حمایت دولت و پلیس این کشور گفت: اگر دیوانه‌ای غلطی کرد ما به پای دولت آن کشور نمی‌نویسیم، اما پلیس سوئد از این اقدام حمایت کرده است. اولاً نگران نیستیم؛ به دلیل اینکه با این کار از جایگاه اسلام و دین کم نمی‌شود.

وی افزود: ملت‌های مسلمان باید دولت سوئد را پشیمان کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: از دولت و ملت عراق تجلیل ویژه دارم که سفیر سوئد را به سفارت آمریکا فراری دادند. باید بدانند بازی با قرآن هزینه‌ی سختی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha