۱ نفر

تحویل سه‌ماهه، ویژه مشتریان کرمان‌موتور

۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 729562
تحویل سه‌ماهه، ویژه مشتریان کرمان‌موتور

کرمان موتور در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده که خودرو تمامی مشتریان سامانه یکپارچه را حداکثر سه ماهه باتوجه به برنامه تولید شرکت تحویل می‌دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تحویل سه ماهه ویژه تمامی متقاضیانی است که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و محصولات کرمان موتور را به عنوان اولویت اول انتخاب کرده‌اند و در تیرماه مراحل تکمیل وجه و مدارک را انجام داده‌اند.

اطلاعیه کرمان موتور به شرح زیر است:

احتراماً ضمن سپاس از حسن نظر مشتریان گرامی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه خودروی مدنظر خود اقدام نموده‌اند، به استحضار می‌رساند شرکت کرمان موتور از کلیه متقاضیان که در نوبت دوم عرضه سامانه یکپارچه، محصولات این شرکت را به عنوان اولویت اول خود انتخاب نموده‌اند، در تیرماه جهت تکمیل فرآیند ثبت نام دعوت به عمل آورده و خودروی تمامی مشتریان محترم که مراحل ثبت نام را تکمیل نموده‌اند، باتوجه به برنامه تولید شرکت، حداکثر طی سه ماهه آتی تحویل خواهد شد. مجدداً از اعتماد مشتریان گرامی کمال امتنان را دارد.

پیش‌تر به نظر می‌رسید کرمان موتور می‌تواند خودرو برنده شدگان پاییز ۱۴۰۲ تا زمستان ۱۴۰۳ در نوبت دوم سامانه یکپارچه را فارغ از نوبت‌دهی سامانه، در ۹۰ تا ۱۲۰ روز کاری تحویل دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha