۰ نفر

وعده بانک مرکزی در خصوص پرداخت وام ازدواج

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 728873
وعده بانک مرکزی در خصوص پرداخت وام ازدواج

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ۳۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند گفت: مطابق وعده بانک مرکزی تا پایان شهریور صف دریافت وام ازدواج به صفر می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی درباره موانع و مشکلات متقاضیان وام ازدواج، گفت: در زمینه وام‌های ازدواج، بانک مرکزی به صورت متمرکز بخشنامه‌های مربوطه را ابلاغ می کند.

وی ادامه داد: مساله صف که موجب نارضایتی مردم شده، درست است و اطلاعات شبکه بانکی نیز حاکی از این است که ۳۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام هستند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور این صف به صفر خواهد رسید و پیگیری بانک مرکزی در موضوع وام ازدواج قطعی است.

خاندوزی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مالیات بر عایدی سرمایه، گفت: در موضوع مالیات بر عایدی سرمایه، پس از نهایی شدن فرآیند این مصوبه (یعنی اعمال اصلاحات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در مجلس شورای اسلامی)، به طور رسمی ابلاغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ باید مراحل قانونی طی شود، با توجه به تاکید رییس جمهوری بر مبارزه با سفته بازی و سوداگری در وزارت اقتصاد تلاش کردیم زیرساخت‌های ابلاغ آیین نامه‌ها و مقررات فراهم باشد تا پس از ابلاغ قانون به صورت رسمی بتوانیم در کوتاه ترین زمان اقدام کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha