۰ نفر

بررسی تاخیر پروازها با حضور رییس سازمان هواپیمایی در فرودگاه امام(ره)

۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۸
کد خبر: 728868
بررسی تاخیر پروازها با حضور رییس سازمان هواپیمایی در فرودگاه امام(ره)

رییس سازمان هواپیمایی با اشاره به حضور امروز (دوشنبه) خود در فرودگاه امام خمینی(ره) برای بررسی موضوع تاخیر پروازها و بدحالی مسافران، گفت: آسایش و رفاه مسافران اهمیت دارد و متناسب با اتفاقات رخ داده برخورد خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، « محمد محمدی‌بخش» درباره اینکه سازمان هواپیمایی چه تصمیمی درباره تاخیرهای هواپیمایی آتا دارد و آیا گزارشی از فرودگاه امام در خصوص تاخیر امروز این هواپیمایی در مسیر استانبول- تهران دریافت کرده است، افزود: عصر امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شدم و موضوع را بررسی کردیم و متناسب با اتفاق رخ داده و بررسی شرایط هم برخورد خواهیم کردیم و هم موضوع لغو مجوزها را مدنظر داریم.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه آسایش و رفاه مسافر برای ما بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: اگر تاخیرها به واسطه موضوع ایمنی باشد به مسافران توضیح خواهیم داد که موضوع ایمنی بوده است و خبرنگاران حوزه نیز با درک شرایط، گزارش‌های خبری مناسبی انعکاس می‌دهند.

چند نفر از مسافران پرواز استانبول- تهران هواپیمایی آتا که از شب گذشته در فرودگاه استانبول سرگردان بودند، پس از رسیدن به فرودگاه امام(ره) با کمک اورژانس فرودگاهی بهبود یافتند و توانستند از هواپیما خارج شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha