۳ نفر

چگونه بهترین سینک ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبر: 728013
چگونه بهترین سینک ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

این روزها انواع و اقسام سینک ظرفشویی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. البته اکثر افراد در هنگام خرید سینک توکار یا روکار، ویژگی‌هایی را مد نظر دارند که متناسب با ابعاد سینک ظرفشویی، در تلاش برای یافتن بهترین گزینه هستند.

این روزها انواع و اقسام سینک ظرفشویی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. البته اکثر افراد در هنگام خرید سینک توکار یا روکار، ویژگی‌هایی را مد نظر دارند که متناسب با ابعاد سینک ظرفشویی، در تلاش برای یافتن بهترین گزینه هستند. با این اوصاف اگرچه به‌نظر می‌رسد که خرید سینک ظرفشویی کار چندان آسانی نیست اما پس از آگاهی از ویژگی‌های انواع سینک‌ها، متوجه خواهید شد که این کار دشوار نخواهد بود. در این مقاله ضمن بررسی انواع سینک ظرفشویی، به معرفی سینک‌های تولید شده توسط شرکت ایلیا استیل به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در عرصه‌ی تولید سینک ظرفشویی خواهیم پرداخت.

انواع سینک ظرفشویی

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سینک ظرفشویی فقط در مدلی محدود به بازار عرضه می‌شود اما جالب است که بدانید انواع مختلفی از سینک ظرفشویی تولید شده‌اند. شرکت ایلیااستیل یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی تولید سینک ظرفشویی است. این شرکت انواع سینک ظرفشویی زیر را تولید می‌نماید:

  • سینک ظرفشویی فانتری توکار
  • سینک ظرفشویی فانتزی روکار
  • سینک ظرفشویی نیمه فانتزی توکار
  • سینک ظرفشویی نیمه فانتزی روکار
  • سینک ظرفشویی زیر سطحی (کورینی)
  • سینک ظرفشویی کلاسیک
  • سینک ظرفشویی شیشه ای

که در ادامه به بررسی هر کدام از موارد ذکر شده می‌پردازیم:

سینک ظرفشویی فانتزی توکار

انواع مدل از سینک ظرفشویی فانتزی توکار توسط شرکت ایلیااستیل تولید می‌شود. این سینک‌ها از نظر عمق لگن، ضخامت ورق، لوازم جانبی و سایر موارد، با سایر سینک‌ها تفاوت دارند. بسیاری ازاین مدل ها، به‌صورت دو لگنه و و در برخی از مدل به صورت سینک ظرفشویی تک لگنه تولید می شوند.

از جمله مهم‌ترین لوازم جانبی سینک ظرفشویی فانتزی توکار ایلیا استیل، سیفون، تخته برش چوب و سبد فلزی ، لیوان شور ،توری فلزی ، پیش بند در برخی مدل ها لگن استیل ، صافی کشویی ، رول خشک کن است. ضمن این‌که این سینک‌ها عایق صدا و انواع آن‌ها از نظر عمق لگن و ضخامت ورق با هم متفاوت هستند. سینک‌های توکار فانتزی ایلیا استیل دارای نوار آبندی PU و بست با کیفیت می‌باشند.

برخی از دیگر محصولات ایلیا استیل : اجاق گاز صفحه ایی ، مایکروویو توکار ، فر توکار

چگونه بهترین سینک ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

سینک ظرفشویی فانتزی روکار

این نوع از سینک‌های ظرفشویی به‌صورت روکار قرار می‌گیرند. انواع مدل از این نوع محصولات توسط شرکت ایلیا استیل، تولید شده‌اند تقریباً می‌توان گفت که انواع مختلف سینک ظرفشویی فانتزی توکار ایلیا استیل از نظر خصوصیات، مشابه سینک‌های ظرفشویی روکار تولید شده توسط این شرکت هستند. این سینک‌ها نیز از نظر ضخامت ورق، عمق لگن و اندازه، با هم تفاوت دارند ولی تمامی آن‌ها عایق صدا هستند و می‌توان از سیفون، تخته برش به‌عنوان لوازم جانبی آن‌ها نام برد.

سینک ظرفشویی نیمه فانتزی توکار

 سینک‌های نیمه فانتزی توکار تولید شده توسط شرکت ایلیا استیل، محدودتر از دو سینک معرفی شده در بالا هستند. عمق لگن برای تمامی انواع این سینک‌های تولید شده توسط ایلیا استیل، 15 سانتی‌متر اما ضخامت ورق در انواع مختلف 6/0 و 7/0 میلی‌متر بیان شده است. از جمله لوازم جانبی این نوع از سینک‌ها، سیفون بوده و اندازه‌ی هر محصول متفاوت از دیگری است. این نوع از سینک ظرفشویی نیز دارای عایق صدا، نوار آب‌بندی PU و بست باکیفیت است.

سینک ظرفشویی نیمه فانتزی روکار

سینک‌های ظرفشویی نیمه فانتزی روکار ایلیا استیل، عمق لگن و ضخامت ورق بسیاری از این مدل‌ها ، به ترتیب 15 سانتی‌متر و 6/0 میلی‌متر است. ضخامت برخی مدل ها، 7/0 میلی‌متر بوده و زاویه‌ی لگن آن R 60 است. اکثر مدل‌ها اندازه‌ای بالغ بر 120 در 60 سانتی‌متر دارند و این در حالی است که برخی، در اندازه‌ی 120 در 50 سانتی‌متر تولید می‌شود. انواع سینک‌های ظرفشویی نیمه فانتزی روکار تولید شده توسط شرکت ایلیا استیل دارای عایق صدا و سیفون هستند.

سینک ظرفشویی زیر سطحی (کورینی)

نوع لگن تمامی این محصولات، باکس بوده و عمق لگن و ضخامت ورق آن‌ها به ترتیب 20 سانتی‌متر و 1 میلی‌متر است. از جمله مهم‌ترین لوازم جانبی این نوع از سینک‌های ظرفشویی، سیفون و تخته برش و در برخی مدل ها سبد فلزی ، توری فلزی ، لیوان شور ، لگن استیل ،صافی کشویی و رول خشک کن هستند . زاویه‌ی لگن در انواع مختلف از صفر تا 25 درجه، متفاوت است

سینک ظرفشویی کلاسیک

انواع مدل از سینک ظرفشویی کلاسیک ایلیا استیل تاکنون تولید شده است. اکثر سینک‌های ظرفشویی کلاسیک تولید شده توسط این شرکت عمق لگن و ضخامت ورقی به‌ترتیب بالغ بر 13 سانتی‌متر و 4/0 میلی‌متر دارند. این نوع از سینک‌ها نیز عایق صدا هستند و در انواع اندازه‌ها به بازار عرضه می‌شوند.

انواع مدل‌های سینک ظرفشویی ایلیا استیل

به‌طور کلی می‌توان انواع سینک ظرفشویی را از نظر نوع سینک و نوع نصب متمایز نمود.

نوع سینک ممکن است فانتزی، نیمه فانتزی، شیشه‌ای، کورینی و معمولی باشد.

  • از جمله معروف‌ترین مدل‌های سینک فانتزی ایلیا استیل، سینک فانتزی توکار مدل 2060، 2062، 2070، سینک فانتزی روکار مدل 1060، 1062 و 1051 اشاره کرد.
  • برخی از انواع سینک نیمه فانتزی ایلیا استیل شامل سینک نیمه فانتزی توکار مدل 4013، 4021 و سینک نیمه فانتزی روکار مدل 3013 و 3028 می‌شوند.
  • از جمله انواع سینک‌های شیشه‌ای می‌توان به سینک شیشه‌ای مدل 8033، 8011 و 8032 اشاره کرد.
  • هم‌چنین برخی از انواع سینک کورینی نیز شامل سینک زیر صفحه‌ای مدل 6006 و سینک کورینی مدل 6012 و 6008 می‌شوند.
  • از جمله سینک‌های معمولی نیز می‌توان به سینک معمولی مدل 111، 234 یا 233 اشاره نمود.

نوع نصب ممکن است توکار، روکار و زیر صفحه‌ای باشد.

  • از پرطرفدارترین مدل‌های توکار می‌توان به سینک فانتزی توکار مدل 2060، 2062، 2070، 2051 و سینک نیمه فانتزی توکار 4013 اشاره کرد.
  • برخی از انواع مدل‌های روکار نیز شامل سینک فانتزی روکار مدل 1060، 1062، سینک نیمه فانتزی روکار مدل 3013 و سینک معمولی مدل 111 هستند.
  • از جمله انواع سینک‌ها از نظر نوع نصب زیر صفحه‌ای هم می‌توان به سینک ظرفشویی زیر صفحه‌ای مدل 6006، سینک کورینی مدل 6012 و 6008 و سینک فانتزی زیر صفحه مدل 6004 اشاره کرد.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید سینک ظرفشویی به آن دقت کنید، قیمت سینک ظرفشویی است. در واقع اگرچه انواع مختلفی از سینک‌های ظرفشویی تولید می‌شوند اما در هنگام خرید قیمت می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.

شما باید با توجه به نیاز خود، نسبت به خرید اقدام کنید. به‌عنوان مثال اندازه برای بسیاری از افراد اهمیت بسیاری دارد. برخی ترجیح می‌دهند که سینک ظرفشویی تعداد لگن بیش‌تری داشته باشد. برخی به جای اسکاچ روی سینک ظرفشویی نیاز دارند. به همین دلیل لازم است ضمن بررسی تمامی موارد، نسبت به خرید سینک ظرفشویی اقدام نمایید. شرکت ایلیا استیل از جمله بهترین تولیدکننده‌های سینک ظرفشویی در این مسیر همراه شما خواهد بود.

چگونه بهترین سینک ظرفشویی را انتخاب کنیم؟

سایر محصولات ایلیااستیل

اجاق گاز صفحه ای

هود مخفی

فر توکار

مایکروویو توکار

کشو گرم کن

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha