۰ نفر

بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور در جنوب کرمان

۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 727911
بازداشت ۲ عنصر ضدامنیتی شرق کشور در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام چهارمین باند سازمان‌ یافته قاچاق سلاح و مهمات در جنوب استان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی بخشی امروز ۲۸ تیرماه در تشریح جزیئات این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛  شناسایی و دستگیر شدند. 

دادستان کرمان گفت: در این عملیات ماموران اداره اطلاعات جیرفت ۲۴ قبضه سلاح کمری و بیش از ۴۰۰ عدد فشنگ به همراه یک دستگاه خودرو را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: اعضای این باند در تلاش بودند انواع مختلف سلاح را از مرزهای شرقی کشور به کرمان وارد و از این طریق به سایر استان‌ها منتقل نمایند.

دادستان کرمان با اشاره به اینکه برخورد دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح و مهمات قاطع و عبرت آموز خواهد بود، عنوان کرد: رسیدگی به پرونده  متهمان دستگیر شده سریع و خارج از نوبت خواهد بود.

وی یاداور شد: با تلاش و همت شبانه روزی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی طی سال جاری، قریب به ۳۰۰ سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب استان کرمان کشف و ضبط شده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha