۰ نفر

تدارک پذیرایی و ناهار برای مراسم ترحیم

۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 727787
تدارک پذیرایی و ناهار برای مراسم ترحیم

قطعا با فوت یکی از بستگانمان، فشار روحی ناشی از غم از دست دادنش غیر قابل بیان است و همین موضوع باعث میشود در انجام بسیاری از تشریفات مراسم ختم، کوتاهی ناخواسته و سهوی صورت گیرد.

 از این رو شرکت‌های زیادی هستند که در برگزاری هرچه بهتر این مراسم به شما کمک میکنند تا بتوانید به تمام جنبه های تشریفاتی مراسم سوگواری بپردازید و درگیر مسائلی همچون تزئین، تهیه میوه و شیرینی و غذا، نشوید!

تدارک پذیرایی و ناهار برای مراسم ترحیم

یکی از این شرکت های برتر در زمینه تشریفات مجالس ترحیم، تشریفات سبز است که گاها با نام سبزینه پک آن را میشناسند. تشریفات سبز (سبزینه پک) به تهیه پک های پذیرایی پرداخته که در مجالس مختلف از جمله ترحیم و یادبود بسیار کارآمد است. در ادامه تصاویر برخی از این پک های مراسم ختم را قرار داده ایم، اما برای مشاهده تمامی این پک ها لازم است پک پذیرایی ترحیم را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت سبزینه پک به آدرس Sabziinehpack.com شوید.

تدارک پذیرایی و ناهار برای مراسم ترحیم

تنوع بسته های پذیرایی مراسم ختم

پک های پذیرایی مراسم ختم موجود در این سایت تنوع بسیار زیادی دارد که در چهار ردیف قابل تهیه است: 1. پک های VIP 2. پک های پرفروش 3. پک های ساده 4. پک های اقتصادی

با توجه به بودجه شما برای تهیه اقلام پذیرایی مراسمتان، میتوانید از دسته های مربوطه استفاده کنید. اقلام هر یک از این پک های در زیر آنها درج شده که میتوانید مشاهده کنید. علاوه بر اینها، در تشریفات سبز میتوانید پک های غذا برای مراسم ترحیم را مشاهده کنید تا برای ناهار مهمانان خود درگیر بررسی تالارها یا سالن های مختلف برای سنجش کیفیت و ظاهر غذای ارائه شده نباشید.

بهداشت و کیفیت ساخت پک ها

دقت بفرمایید که جعبه این پک ها از بهترین کرافت موجود در بازار تهیه شده که 100% بهداشتی و مورد تایید سازمان غذا و دارو است. مواد استفاده شده برای تهیه این پک ها بازیافتی نیست و هیچ بوی نامتبوعی ندارد؛ بر خلاف برخی دیگر از شرکت هایی که کار تهیه پک پذیرایی بوسیله کرافت بازیافتی را انجام میدهند!

امکان شخصی سازی پک ها

شما میتوانید در صورتی که قصد ایجاد تغییرات یا تهیه پک شخصی سازی شده خود را دارید، با هماهنگی بخش فروش تشریفات سبز، بسته پذیرایی مورد نظر خود را سفارش دهید. این تغییرات میتواند در بسته بندی، نوشیدنی ها، شیرینی ها، فینگرفودها، پک حلوه و خرما و سایر موارد باشد.

امکان عودت بسته های اضافی

همچنین شما میتوانید در صورت عدم حضور برخی از مهمانانتان یا خریداری اضافه تر پک های پذیرایی ترحیم، آنها را به مجموعه سبزینه پک عودت دهید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha