۰ نفر

استقبال مردم آمریکا از پرداخت با رمزارز / افزایش ۱۸درصدی درآمد شرکت خودپرداز بیت‌کوین

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبر: 727403
حسین عسکری
استقبال مردم آمریکا از پرداخت با رمزارز / افزایش ۱۸درصدی درآمد شرکت خودپرداز بیت‌کوین

شرکت خدمات خودپرداز بیت‌کوین به‌نام (بیت‌کوین دپو/ Depot) که مستقر در ایالات متحده است، گفت که بالاترین درآمد تاریخ خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ به ثبت رسانده است، این شرکت اخیراً در فهرست نزدک قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بیت‌کوین دیپو نتایج سه ماهه دوم خود را مطابق با تعدادی از شرکت‌های اکوسیستم ارزهای دیجیتال منتشر کرد و درآمد سه ماهه ۱۹۷.۵ میلیون دلاری را ثبت کرد.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که این رقم یک رکورد و افزایش ۱۸ درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ است.

این شرکت همچنین گزارش داد که زیان خالص ۶.۱ میلیون دلاری آن نسبت به سال گذشته ۲۴۹ درصد کاهش یافته است. سود سه ماهه دوم آن ۲۵.۹ میلیون دلار بود، در حالی که حاشیه سود ناخالص آن ۱۳ درصد برای سه ماهه دوم ۲۰۲۳ بود که از ۸ درصد برای مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

براندون مینتز، بنیانگذار و مدیر عامل بیت‌کوین دیپو، گفت که این شرکت به دنبال ثبت‌نام عمومی خود در بورس نزدک تا سال ۲۰۲۳ به رشد خود ادامه خواهد داد.

بیت‌کوین دیپو همچنین تعدادی همکاری با فروشگاه‌های رفاه در سراسر ایالات متحده را با هدف افزایش تعداد نقاط دسترسی بیت‌کوین در سراسر کشور اعلام کرده است.

بیت‌کوین دیپو همچنین در فوریه ۲۰۲۳ تبدیل نرم‌افزاری دستگاه‌های خودپرداز خود را به BitAccess انجام داد. طبق گزارش‌ها، این تبدیل، هزینه‌های مجوز سالانه قبلی را که هزینه‌های اضافی را متحمل می‌شد، کاهش داد.

بیت‌کوین دیپو همچنین در حال ساخت سرویس BDCheckout خود و همچنین سایر نرم‌افزارها و خدمات عملیاتی است که به شرکت اجازه داده است تا از جریان‌های درآمدی از نرم‌افزار مدیریت کیوسک استفاده کند.

این شرکت درآمد کلی تا ۷۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی می‌کند که نسبت به مجموع ۶۴۷ میلیون دلاری خود در سال ۲۰۲۲، ۱۳ درصد بهبود یافته است.

استقبال مردم آمریکا از پرداخت با رمزارز / افزایش ۱۸درصدی درآمد شرکت خودپرداز بیت‌کوین

(تعداد خالص دستگاه‌های خودپرداز کریپتو در سطح جهانی)

همانطور که کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود، بازار خودپرداز بیت‌کوین با توجه به تعداد دستگاه‌های عملیاتی در سراسر ایالات متحده در نیمه اول سال ۲۰۲۳ دچار رکود شد. این روند در ماه می ۲۰۲۳ چرخش مثبتی داشت و طبق گزارش‌ها، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز بیت‌کوین نصب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha