۰ نفر

بلیت هواپیمای اربعین را چگونه بخریم؟

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۰۶
کد خبر: 727183
بلیت هواپیمای اربعین را چگونه بخریم؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تمام ظرفیت ناوگان هوایی و زمینی برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد و زائران حسینی بلیت خود را از سایت شرکت‌های هواپیمایی با نرخ مصوب خریداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اینسا، رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسهیل تردد زائران در ایام اربعین حسینی، بیان کرد: کمیسیون عمران در این زمینه جلسه ای برگزار کرده است. بر اساس گزارش‌های ارائه شده، بنا شد تا از همه ظرفیت ناوگان هوایی برای ایام اربعین استفاده شود. قیمتی که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی برای بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین تعیین کرده است، ۸ میلیون تومان است.

وی در ادامه اظهار کرد: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند. تاکید مجلس و به ویژه کمیسیون عمران مجلس بر این است که رفاه حال زائران اربعین حسینی مهیا گردد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تدابیر لازم اندیشیده شده تا زائران اربعین حسنی بدون مشکل خاصی در این مراسم شرکت کنند. هم شرکت های هواپیمایی پای کار آمده و هم از ظرفیت حمل و نقل زمینی استفاده خواهد شد. زائران اربعین حسینی می توانند مستقیما بلیت هواپیما را از خود سایت شرکت های هواپیمایی با نرخ مصوب خریداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha