x
۱۳ / بهمن / ۱۴۰۱ ۱۶:۵۴

برای روز مرد و روز پدر کادو چی بخریم؟

برای روز مرد و روز پدر کادو چی بخریم؟

تا همین چند روز پیش بود که خانم‌ها به انتظار هدیه‌ای از همسرانشان نشسته بودند، اما آسیاب به‌ نوبت است و حالا نوبت خانم هاست که باید برای خرید هدیه روز پدر و کادو روز پدر برنامه بریزند. خرید هدیه برای آقایان چالش‌های خاص خودش را دارد و هرچند کمتر کسی ممکن است باور کند، اما خرید هدیه برای آن‌ها کار چندان ساده‌ای هم نیست!

کد خبر: ۶۹۹۳۲۹
آرین موتور

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بنابراین، اگر شما هم این روزها در جست‌وجوی هدیۀ مناسبی برای سورپرایز کردن پدر یا مرد زندگیتان هستید، مجلۀ بانی‌مگ به شما پیشنهاد می‌کند تا این نوشتار را حتما مطالعه کنید.

تاریخ دقیق روز پدر

همۀ ما دوست داریم یک روز فوق‌العاده را در این مناسبت برای پدرمان خلق کنیم؛ اما همیشه اولین‌قدم این است که مطمئن شویم تاریخ روز پدر سال ۱۴۰۱ را درست می‌دانیم؛ چراکه این نکتۀ کوچک به آسانی می‎‌تواند تمام سورپرایز شما را خراب کند!

در ایران، روز پدر هر ساله سیزدهم ماه رجب است و هم‌زمان با تولد حضرت علی (ع) جشن گرفته‌ می‌شود که امسال با ۱۵ام بهمن‌ ماه مصادف شده است. گفتنی است، به این بهانه بسیاری از خانم‌ها برای همسرانشان نیز هدیه روز پدر یا مرد تدارک می‌بینند تا آن‌ها را سورپرایز کنند…

روز جهانی مرد

علاوه بر روز پدر در ایران که هر سال مصادف با سالروز میلاد حضرت علی (ع) برگزار می شود، در تقویم جهانی نیز یک روز را به عنوان روز پدر در نظر گرفته‌اند. در تقویم جهانی روز ۱۹ نوامبر هر سال روز جهانی مرد یا (International Men’s Day) نامگذاری شده است. روز جهانی مرد در تقویم ایران با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ مصادف شد. یکی از دلایلی که روز جهانی مرد را در تقویم جهانی قرار داده اند، اشاره به نقش مثبت مرد در خانواده و جامعه و تمرکز بر سلامت مردان است.

علاوه بر روز جهانی مرد، هر کشوری نیز بنا به رویدادهای ملی خود روزی را برای ارج نهادن به مقام مرد در نظر گرفته‌اند. برای مثال روز مرد در آلمان همزمان با تاریخ عروج حضرت عیسی مسیح به آسمان در نظر گرفته شده است. روز پدر در آلمان اولین سه شنبه، چهل روز بعد از عید پاک است. در ایالات متحده آمریکا، روز پدر، سومین یکشنبه ماه ژوئن و در اسپانیا، روز جشن یوسف مقدس که ۱۹ مارس است را گرامی می‌دارند.

کادو روز پدر

بهترین ایده برای کادو روز پدر

برای این‌که به جای همان کادوهای تکراری سال‌های پیش، یک هدیه روز پدر جذاب و خلاقانه برای پدر یا همسرتان تهیه کنید، ما یک فهرست از بهترین هدیه‌ها و ایده‌هایی ارائه کرده‌ایم که می‌توانید برای این روز از آن‌ها استفاده کنید.

کیف یا کفش چرم رسمی

 کتانی مردانه

 صندل و دمپایی

 کمربند مردانه

 ساعت مردانه

سویشرت و هودی مردانه

 پلیور مردانه

خرید پولوشرت مردانه

انواع پیراهن مردانه

 کراوات مردانه

پاپیون مردانه

 لباس بافت

عینک مردانه

 دستبند مردانه

دکمه سردست

 کت و شلوار مردانه

کت تک مردانه

کوله پشتی

چمدان

لوازم بدنسازی

ماشین اصلاح سر و صورت

عطر و ادکلن

ساعت هوشمند

دستگاه تست قندخون و فشار سنج

ماساژور برقی و یا دستی

گوشی

تبلت

لپ تاپ

لوازم جانبی گوشی

لوازم جانبی لپ تاپ یا کامپیوتر

ایرپاد

هدفون

کنسول بازی

لوازم جانبی کنسول بازی

 خودکار و روان نویس

ست اداریست

کتاب

جاسوئیچی

خرید جاکلیدی مردانه

دمپایی روفرشی

کلاه

قاب گوشی

 کیف کمری

موزن گوش و بینی

بالش طبی

مترجم جیبی

فلش مموری

اشتراک برنامه های مورد علاقه

بلیت تئاتر بلیت

بلیت سینما

دعوت به رستوران

قرآن گویا

 مسواک برقی

فلاکس چای

کادو روز مرد

ماگ

چادر مخصوص طبیعت گردی

میله بارفیک

وزنه خانگی

کارت هدیه روز پدر

دوچرخه ثابت

تردمیل

دوچرخه

شطرنج

بازی های کارتی

خرید بازی های رومیزی

دبرنا

دفتر نقاشی بزرگسالاندفتر نقاشی بزرگسالان

قلم خوشنویسی

قلمو نقاشی

گیتار

کاپشن و شلوار گرم

انگشترهای زینتی

خرید گردنبند مردانه

جعبه آچار

بلیت سفر به جایی که دوست دارد.

گلدان گل طبیعی

گلدان گل مصنوعی

 کیف پول مردانه

جاکارتی

حوله تن پوش

خرید مام ضد تعریق

دستکش مردانه

دسته گلدست

حکاکی تصویر پدر روی شیشه

ثبت نام او در کلاسی که علاقه دارد.

دعوت به یک کافه

دعوت به یک کنسرت

ساعت رومیزی

خرید برس مو

ضد عرق

خرید لباس زیر مردانه

پدرها همیشه به فکر همسر و فرزندانشان هستند و در موارد زیادی، از خواسته‌های خودشان می‌گذرند تا خانواده همچنان در رفاه باقی بماند. به همین دلیل، خرید لباس برای روز پدر با اینکه یک گزینۀ خلاقانه نیست، اما می‌تواند او را خوشحال کند و برخی از نیازهایش را که احتمالا نادیده گرفته است، برآورده نماید. انتخاب یک پیراهن همیشه یک انتخاب عالی است، اما می‌توانید کمی دقیق‌ شوید تا بفهمید او این روزها به چه لباسی بیشتر نیاز دارد. با توجه به این موضوع که روز پدر سال ۱۴۰۱ در میانه زمستان قرار گرفته است.

اگر پدر یا همسر شما از آن دسته مردانی است که به ادکلن علاقه دارد، با خرید عطری که با سلیقۀ او هم‌خوانی داشته باشد، دقیقا به هدف زده‌اید! درحقیقت، خرید عطر به عنوان هدیه روز پدر در ایران سال ۱۴۰۱ یک انتخاب محبوب به حساب می‌آید و با وجود آنکه خلاقانه نیست، اما آن‌قدر جذابیت دارد که او را شگفت‌زده کند. پس عطر یا ادکلن را به عنوان هدیه روز مرد در خاطر داشته باشید.

بسیاری از مردان هستند که ساعت مچی برایشان بهترین هدیه روز پدر می تواند باشد. “معرفی انواع ساعت مردانه شیک با قیمت مناسب” می تواند شما را برای خریدی متناسب با سلیقه پدر و همسرتان کمک و راهنمایی کند.  نکته‌ای که باید به غیر از قیمت به آن توجه داشته باشید، این است که مخاطب مورد نظر شما به چه نوع ساعتی علاقه دارد؛ کلاسیک یا دیجیتال، هوشمند یا شاید هم یک گام‌شمار ساده؟!

اکسسوری‌ها، بخش جدایی‌‎ناپذیر از استایل هر مرد خوش‌پوشی به حساب می‌آید و برای کادو روز پدر هم مناسب است. انواع عینک‌ آفتابی، کراوات، پاپیون و کیف پول، همگی گزینه‌های مناسبی هستند که می‌توانید در چنین مناسبتی به پدر یا همسر خود هدیه بدهید. علاوه بر این، در دورۀ کرونا یک وسیلۀ دیگر هم به این نوع اکسسوری اضافه شده است: ماسک‌ها.

خرید ماسک‌هایی برای استایل‌های مختلف فرد مورد نظرتان می‌تواند یک هدیۀ خلاقانه و جالب در کنار پک هدیۀ اصلی او باشد. البته در کنار این موارد، مثل همیشه می‌توان کیف یا کفش را هم در نظر داشت. کافی است سایز کفش پدرتان را بدانید تا بتوانید به سادگی از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید. خرید از این نوع فروشگاه‌ها مانند بانی‌مد، از مزیت بازگشت یا تعویض کالا برخوردار است که کمک می‌کند تا در صورت سایز نبودن کفش، بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.

اگر پدر یا مرد زندگی شما از آن دسته افرادی است که اهل ورزش هستند، یکی از بهترین هدیه‌ها برای آن‌ها می‌تواند لباس ورزشی یا لوازم مناسب برای ورزش باشد.

اگر فرد مورد نظرتان به لوازم الکترونیکی علاقۀ زیادی دارد و دست شما هم برای تهیۀ یک هدیۀ گران‌قیمت باز است، خرید گوشی به عنوان هدیه روز مرد می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر هم قصد دارید تا کمتر هزینه کنید و از این‌که همیشه تلفن همراه پدرتان خاموش است نگران هستید، می‎‌توانید امسال به او پاور بانک هدیه بدهید تا همیشه در دسترس باشد.

بعضی آقایان ترجیح می‌دهند بعد از پایان روز کاری، گوشه‌ای بنشینند و درحالی‌که به یک قطعۀ کلاسیک گوش سپرده‌اند، کتاب مورد علاقه‌شان را بخوانند. برای این افراد، هیچ کادویی بهتر از یک اثر از هنرمند یا نویسندۀ محبوبشان نیست؛ کافی است کمی دقت کنید یا علایقش را به‌درستی متوجه شوید.

درست فکر می‌کنید؛ چنین کادویی در نظر خانم‌ها کمی زمخت به نظر می‌رسد، اما واقعیت این است که اگر فرد مورد نظر شما به کارهای فنی علاقه دارد هیچ‌چیز به اندازۀ کادو گرفتن مثلا یک آچار جدید او را خوشحال نمی‌کند!

گاهی لازم نیست برای به دست آوردن قلب پدرها هزینۀ زیادی کرد، بلکه یک هدیه دست ساز برای روز پدر هم می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. ساختن یک جاقلمی، زیرلیوانی کاربردی برای محل کار، قابی که یک عکس خانوادگی را در بر گرفته و وسایلی از این قبیل می‌تواند یک هدیۀ بی‌نظیر برای یک پدر باشند.

با تمام این اوصاف، اگر پدر یا همسرتان چندان علاقه‌ای به هدیه‌های اینچنینی ندارند، استفاده از کارت‌ هدیۀ بانی‌مد نیز یک گزینۀ ساده و راحت است و شما با تهیه این محصول‌، به فرد مورد نظرتان حق انتخاب کامل را هدیه می‌کنید.

شما میتوانید برای خرید هدیه روز پدر به سراغ خرید پوشاک مانند کت و شلوار، پیراهن، شلوار، کفش، یا بدلیجات بروید که در ادامه این مقاله بیش از ۲۱۰ ایده برای کادو روز پدر ذکر شده است

روز مرد ۱۴۰۱ چه روزی است؟

در ایران، روز پدر هر ساله سیزدهم ماه رجب است و هم‌زمان با تولد حضرت علی (ع) جشن گرفته‌ می‌شود که امسال با ۱۵ام بهمن‌ ماه مصادف شده است.کادو روز پدر

ارسال نظرات