۰ نفر

وزیر تجارت خارجی امارات بیان کرد؛

کریپتو نقش مهمی در تجارت جهانی امارات دارد!

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲
کد خبر: 696478
کریپتو نقش مهمی در تجارت جهانی امارات دارد!

وزیر امور خارجه تجارت خارجی امارات، اعلام کرد که ارز دیجیتال نقش مهمی در تجارت جهانی امارات خواهد داشت. او افزود که امارات متحده عربی آرزوی تبدیل شدن به یک هاب صنعت کریپتو تمام عیار را دارد. او همچنین گفت که مقررات ارزهای دیجیتال اجرا شده توسط کشور با سیاست ‌های دوستدار کریپتو، برای تحقق این آرزو متمرکز است.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ در اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در داووس کشور سوئیس، ثانی الزیودی (Thani Al-Zeyoudi)، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در امور تجارت خارجی اعلام کرد که کریپتو نقش مهمی در تجارت جهانی امارات خواهد داشت. قابل ذکر است، الزیودی اظهار داشت که امارات به دنبال قوانین قابل توجهی در مورد ارزهای دیجیتال برای ارتقای رشد بیشتر در این صنعت در حال شکوفایی است.

علاوه بر این، این وزیر گفت که امارات حاکمیت جهانی ارزهای دیجیتال را تضمین خواهد کرد و بیان کرد: "کریپتو نقش مهمی در تجارت امارات متحده عربی در آینده ایفا خواهد کرد... مهمترین چیز این است که ما از حاکمیت جهانی در مورد ارزهای دیجیتال و شرکت‌ های کریپتویی اطمینان حاصل کنیم".

کریپتو نقش مهمی در تجارت جهانی امارات دارد!

هفته قبل، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum)، نخست‌وزیر و حاکم امارات متحده عربی، اعلام کرد که این کشور قانون جدیدی را در رابطه با رمزارزها ایجاد کرده است که «استانداردهای بین‌المللی بسیار تضمین شده برای حاکمیت کریپتو» را تضمین می‌کند. پس از اعلام این خبر، الزیودی مجدداً تاکید کرد که امارات مقررات ارزهای دیجیتال را با هدف تبدیل این کشور واقع در خلیج فارس به هاب کریپتو کاملاً مستقر و با سیاست‌های دوستدار این صنعت اجرا کرده است. او گفت: "ما شروع کردیم به جذب برخی از شرکت‌ها در کشور با این هدف که در کنار یکدیگر حکمرانی و سیستم حقوقی درستی را بسازیم که مورد نیاز است".

علاوه بر این، عمر سلطان العلما (Omar Sultan Al Olama)، وزیر دولت امارات در زمینه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال که در اجلاس سالانه WEF در ۱۹ ژانویه شرکت کرد، گفت که سقوط شرکت کریپتویی FTX یک نگرانی بزرگ بوده است. با این حال، او اضافه کرد که امارات همچنان آرزوی تبدیل شدن به یک مرکز ارزهای دیجیتال را دارد و اظهار داشت که شرکت‌های فعال در صنعت رمزارز‌ها، بدون شک "امارات را خانه خود می‌خوانند".

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.