۰ نفر

استقبال از رمزارز ها در دانشگاه های آمریکا؛

آموزش بیت کوین در یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده

۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبر: 695273
آموزش بیت کوین در یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده

حضور در کلاس‌های درس بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال همچنان سر به فلک می‌کشد و تگزاس A&M اکنون جدیدترین کالج ایالات متحده است که دوره بیت کوین را به بیش از ۷۴۰۰۰ دانش‌آموز خود ارائه می‌کند. پروفسور کوروک ری استاد دانشگاه تگزاس A&M گفت که دوره "برنامه نویسی بیت کوین" پس از اولین دوره جامع بیت کوین برگزار می شود، جایی که دانش آموزان یاد می گیرند چگونه "کتابخانه بیت کوین را بسازند".

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ این خبر در 13 ژانویه توسط پروفسور کوروک ری از دانشکده بازرگانی تگزاس A&M اعلام شد، که دوره "پروتکل بیت کوین" را به دانشجویان دانشکده مهندسی و دانشکده بازرگانی با شروع ترم بهار در ژانویه تدریس می کند.

آموزش بیت کوین در یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده

ری در تاپیک 4 قسمتی توییتر بیان کرد که "برنامه نویسی بیت کوین" از پروتکل بیت کوین پیروی می کند، جایی که دانش آموزان یاد می گیرند "کتابخانه بیت کوین را از ابتدا بسازند".

پروفسور اضافه کرد که دریافت مدرک این کلاس، که پس از "ماهها" کار سخت حاصل شد، کار آسانی نیست.

آموزش بیت کوین در یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده

به گفته جاش کاول، محقق کریپتو، اگر این کار به درستی انجام شود باعث پذیرش همه جانبه کریپتو در سطح جهان می شود.

همچنین پیامدهای قانونی و نظارتی فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال اکنون در کالج های ایالات متحده نیز تدریس می شود.

پروفسور کمکی توماس هوک از دانشکده حقوق دانشگاه بوستون اخیراً گفت که دانشکده حقوق اکنون یک دوره آموزشی "مقررات رمزنگاری" را برای دانشجویانی که علاقه مند به یادگیری مشکلات حقوقی رمزارز ها و شرکت های رمزنگاری هستند ارائه می دهد.

هدف این آموزش ها این است که وکلای آینده را در مورد مسائل بالقوه ای که ممکن است ببینند و تعداد بی شماری از رویکردها و مقررات موجود در رابطه با کریپتو [و] مسائل [مشکلات] متفاوتی که شرکت های رمزنگاری ممکن است در سراسر جهان با آن مواجه شوند، آشکار کند.

سایر دانشگاه هایی که اکنون دوره های ارزهای دیجیتال را ارائه می دهند عبارتند از دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه کرنل و دانشگاه کالیفرنیا برکلی.