۰ نفر

طرح مجلس برای حذف جدول 12 بودجه 91/حذف تخصیص اعتبار به 157 نهاد

۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۷:۳۳
کد خبر: 6907

معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی با اشاره به اینکه طرح یک فوریتی مجلس حذف جدول 12 قانون بودجه 91 است، تصریح‌کرد: این طرح پیشنهاد می‌دهد که اعتبارات به نحو دیگری دیده شود.

رحیم ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره طرح یک فوریتی حذف جدول شماره 12 قانون بودجه 91 که در هفته جاری در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این طرح حذف جدول 12 را به همراه دارد، اما نفی موضوعات آن نیست و شکل درج آن در بودجه متفاوت خواهد بود.

وی در ادامه گفت: طرح مجلس از نظر شکلی حذف جدول 12 است، اما از نظر محتوایی پیشنهاد می‌دهد که اعتبارات به نحو دیگری دیده شود.

پیش‌تر این مقام مسوول درباره این‌که اعلام شده بود اعتبار 157 سازمان در جدول شماره 12 حذف شده است، گفته بود: بحث حذف مطرح نیست اما تخصیص اعتبار در مقابل دریافت

گزارش عملکرد صورت می‌گیرد.

به گفته او مسوولیت تخصیص بودجه این 157 سازمان برعهده ذی‌حساب معاونت برنامه‌‌ریزی و نظارت راهبردی است که گزارش می‌گیرد و در واقع این موسسات باید شرایط احراز را داشته باشند (اساسنامه یا قانون تشکیل و مواردی از این دست) تا ذی‌حساب معاونت که مسوولیت تامین اعتبار را برعهده دارد کار را دنبال کند.

جدول شماره 12 قانون بودجه 91 مربوط به تخصیص اعتبار به 157 نهاد، موسسه و سازمان است که با عنوان کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی مطرح شده است.