۰ نفر

همه ویژگی هایی که یک مرد خوب را توصیف می کند / خانم ها برای این مردان جان می دهند

۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبر: 683767
همه ویژگی هایی که یک مرد خوب را توصیف می کند / خانم ها برای این مردان جان می دهند

چیزی که به یک مرد را جذابیت می بخشد، فقط ظاهر او نیست، بلکه درون او است نیز هست. نه اعضای بدنش بلکه شخصیتش است!

به گزارش اقتصاد آنلاین، بسیاری از ما چک لیستی داریم که مشخص می کند یک مرد خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد، اینطور نیست؟ و بیایید صادق باشیم - این چک لیست ما را از انحراف به سمت مردهایی که شخصیت قابل قبولی ندارند بازمی دارد.

 برای کسانی که نمی دانند این چک لیست چیست،می گوییم. چند ویژگی به شما نشان می دهد که آیا یک مرد قلب طلایی دارد و یک مرد خوب به حساب می آید یا فقط با جذابیت ظاهری دلربایی می کند.

 مطمئناً، یک مرد خوش‌قیافه از نظر بصری می تواند ما را گول بزند اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی نتوان با او در مورد چیزهایی که دوست دوست داریم گفتگوی کامل داشته باشیم؟ 

به خواندن ای مطلب ادامه دهید تا دریابید معیارهای ما برای یک مرد خوب چیست و باید در گزینه ازدواج خود به دنبال چه ویژگی هایی باشیم.

چه چیزی یک مرد خوب را تعریف می کند؟

گفتن اینکه می خواهید با یک «مرد خوب» رابطه داشته باشید یک جمله مبهم است. مردم ممکن است اشتباه کنند که شما بیش از حد ساده لوح هستید ، زیرا هیچ چیز نمی تواند مانند خوب و بد، سیاه و سفید باشد. منظور یک زن وقتی که می خواهد با یک مرد خوب باشد این است که او دوست دارد از نظر روحی، معنوی و جسمی با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های یک مرد خوب داشته باشیم و منظورمان را بهتر بیان کنیم.

ویژگی های مرد خوب

ویژگی هایی که باید در یک مرد خوب جستجو کرد

1. اعتماد به نفس دارد

مردی که اعتماد به نفس دارد می داند خواسته هایش چیست و نگران این نیست که دیگران در مورد او چه فکری می کنند. او قاطع است و به آنچه می خواهد می رسد. نه فقط این، او می داند که لایق چیست بلکه به کمتر از آن رضایت نمی دهد.چنین مردانی برای زنانی که اعتماد به نفس و قاطعیت در یک سطح دارند، نادر و ذاتاً جذاب هستند. این همیشه یک ویژگی عالی است که باید در یک مرد خوب جستجو کنید، زیرا نشان دهنده درک شما از ارزش ها و همچنین ارزش شماست.

2. شنونده خوبی است

این یکی از ویژگی های کلاسیکی است که همه می گویند همیشه باید در یک مرد به دنبال آن باشید. بسیاری از اوقات، با  عجله در یک رابطه جدید ، ما  اهمیت گوش دادن را فراموش می کنیم. ضروری است مردی که به او نزدیک می شوید شنونده خوبی باشد که با احساسات و تجربیات شما همدلی کند. وقتی او این کار را انجام می دهد، نشان دهنده آن است که عمیقاً به شما اهمیت می دهد و وقتی احساسات خود را با یک مرد خوب در میان می گذارید، می خواهد حال شما را بهتر کند.

3. با همه مهربان است

نحوه رفتار یک مرد خوب با دیگران، به ویژه با کسانی که به او خدمت می کنند، راهی عالی برای سنجش وضعیت به عنوان یک شخص خاص است. یک راه ساده برای آزمایش این نظریه، مشاهده نحوه رفتار او با پیشخدمت زمانی است که شما با او قرار دارید. یک مرد خوب همیشه نسبت به کارکنان خدمات مودب و صبور خواهد بود، حتی اگر آن شخص از او پایین تر باشد. اما یک مرد تحمل ناپذیر شروع به عصبانیت در مورد کل وضعیت می کند، اگر با چنین مردی رو برو شدید حتما چراغ قرمز نشان دهید.

4. جاه طلب است

در یک حرکت مداوم برای بهبود زندگی خود، شروع به جسارت کردن می کنیم و به جستجوی چیزهایی می پردازیم که خود و زندگی ما را بهتر کند. یک رابطه به همین شکل عمل می کند. وقتی به دنبال مرد خوب هستید، همیشه به دنبال کسی باشید که از شما انسان بهتری بسازد - از نظر روحی، عاطفی و جسمی. اما این کافی نیست. مرد مطلوب کسی است که دائماً سعی می کند ابتدا زندگی خود را بهبود بخشد، چه شغل و چه اهداف تناسب اندام. او بلندپرواز است، و همچنین وقتی صحبت از اهداف شخصی شما برای موفقیت در روابطتان می شود، شما را تشویق می کند.

5. ذهن او باز است

اغلب اوقات، زنان تمایل دارند برخی از خصوصیات مردان را با جملات تاکیدی منسوخ شده از بین ببرند. چنین تاکیداتی باید متوقف شود! جهان در حال پیشرفت است و با آن، زنان راه خود را به سوی آینده ای بهتر پیدا می کنند.

اگر مردی در مورد پیشرفت و انتخاب های زندگی شما گشاده رویی و دلگرمی نداشته باشد، بدیهی است که به نظرات شما احترام کامل نمی گذارد. شما همیشه می توانید سعی کنید جایی در قلب او ایجاد کنید و احترام او را به دست آورید، اما اگر او ذهنیت سنتی داشته باشد، کاری جز ترک او نمی توانید انجام دهید. تلاش برای اثبات اینکه کار و آرزوهای شما با ارزش هستند، چیزی نیست که شما باید روی آن تمرکز کنید و مسائل را پیش ببرید.

6. شما را در اولویت خود قرار می دهد

یک مرد خوب همانقدر برای شما مطلوب خواهد بود که شما برای او. وقتی او نسبت به شما احساساتی دارد، مهم است که با قرار دادن شما و احساساتتان در اولویت خود، آن را نشان دهد. زمانی که شما در اولویت یک مرد خوب قرار می گیرید، به شما احساس راحتی و امنیت می دهد تا کارها را بیشتر پیش ببرید و خودتان را به طور کامل در رابطه قرار دهید، زیرا این نشان می دهد که او مایل به انجام همین کار است. اگر مرد شما از آن دسته افرادی است که نگرانی هایتان را نادیده می گیرد و هر از گاهی بدون هیچ توضیح منطقی درباره آنها اظهار نظر می کند، شما لایق شخصی بهتر از او هستید.

7. همه چیز را با شما به اشتراک می گذارد

 وقتی مردی می‌خواهد شما بخشی از زندگی او باشید، شروع به به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، رویاها و تجربیاتش با شما می‌کند. یک مرد خوب از آسیب پذیری عاطفی در مقابل شما نمی ترسد. این نشان می دهد که او قلبی عمیق دارد. نه فقط این، زمانی که او نقاط ضعف خود را با شما در میان می گذارد، نشان می دهد که از داشتن آنها نمی ترسد، که بلافاصله او را به مردی بسیار خواستنی تبدیل می کند.

8. به خوبی آگاه است

آیا هیچ کس مردی را نمی خواهد که از دنیای مترقی ما بی خبر باشد. مردان قدیمی که فکر می کنند زنان باید مطیع و مطاع باشند هنوز وجود دارند و زنان باید به هر قیمتی شده از چنین مردانی دوری کنند. مردی که به خوبی از بی عدالتی هایی که بر اجداد ما متحمل شده تا جامعه ما را به شکل امروزی بسازد، آگاه است،  برای تبدیل جهان به مکانی بهتر نیز قاطع است. ببینید چقدر مرد خوب شما آگاه است، خانم ها. به هر حال، ممکن است این شخص روزی پدر فرزندتان باشد و باید برای پدر شدن شخصی لایق باشد.

9. در صورت لزوم از شما دفاع می کند

ممکن است زمانی فرا برسد که نزدیک ترین افراد به شما پشت  کنند یا دیدگاه منفی را علیه شما پرورش دهند. چنین موقعیت هایی می توانند بسیار خسته کننده  و طاقت فرساد باشد و ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که انتظارش را ندارید. در این زمان‌ها می توانید مرد خود را امتحان کنید که آیا واقعا در کنارتان است تا در مواقع لزوم از شما حمایت عاطفی کند و حتی حاضر باشد در مقابل افرادی که علیه شما هستند مدافعتان باشد. اگر اینطور نیست شما از حضور یک مرد خوب در کنار خود محروم هستید.

10. به کلام خود متعهد است

مردی که به حرفش پایبند باشد و از نامزدی خود مطمئن می توان روی او حساب کرد. او آرام، خونسرد است و از تأثیر سخنانش بر شما آگاه . چنین افرادی در نیت خود واضح هستند و حاضر نیستند با امیدهای واهی و دادن قول هایی که نمی توانند عمل کنند، شما را ناراحت کنند. درعوض، وقتی یک مرد خوب برنامه‌ای برای آینده می‌سازد، مطمئن می‌شود که آن را در زمانی انجام دهد که می‌تواند تمام وقت خود را روی زندگی با شما و خودتان سرمایه گذاری کند.

ویژگی‌های مختلف فیزیکی، عاطفی و اجتماعی می‌تواند یک مرد خوب را تعریف کند و می‌تواند ارزش‌های متفاوتی برای افراد مختلف داشته باشد. با این حال، برخی از ویژگی هاشامل شنونده خوب بودن، گشاده رویی و وفادار ماندن به سخنانشان از اصلی ترین خصوصیات یک مرد خوب است . علاوه بر این، یک مرد خوب تضمین می کند که نسبت به همه احترام قائل است، چیزهای مهم را پنهان نمی کند و در صورت لزوم از شریک زندگی خود دفاع می کند. در نهایت، یک مرد خوب هر کاری می کند تا شما احساس امنیت و دوست داشته شدن داشته باشید. اگر مردی با ویژگی های ذکر شده در بالا پیدا کردید، خوشبختی به شما بسیار نزدیک خواهد بود.