۰ نفر

جشن تولد همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد + عکس

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴
کد خبر: 657215
جشن تولد همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد + عکس

سپهر حیدری عکسی از جشن تولد همسرش آرام جوینده منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سپهر حیدری در سال ۹۳ با  آرام جوینده  ازدواج کرد و در سال ۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند ۱۳۹۹ صاحب یک فرزند پسر به نام آروکو  شد.

جشن تولد همسر سپهر حیدری در اینستاگرام

سپهر حیدری با انتشار عکسی تولد همسرش را تبریک گفت و نوشت: تولدت مبارک عشق ابدی من بی نهایت دوست دارم

جشن تولد همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد + عکس

جشن تولد همسر سپهر حیدری در اینستاگرام غوغا کرد + عکس

 آرام جوینده کیست؟

همسر سپهر حیدری،  آرام جوینده  قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد او متولد دهه هفتاد است. همسر جوان سپهر حیدری در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی را بر عهده دارد.

لو رفتن رابطه عاشقانه سپهر حیدری

سپهر حیدری که یکی از دوستان نزدیک هادی نوروزی به حساب می آید از نخستین کسانی بود که صبح حادثه خودش را به بیمارستان آتیه رساند تا در غم فراق این بازیکن شریک باشد. وی همچنین در مراسم های بعدی این بازیکن در تهران نیز شرکت داشت.

اما ازآنجا که وی در این مراسم ها به همراه همسرش شرکت می کرد و بدین خاطر برخی از سوء استفاده کنندگان وی را دوست دختر حیدری معرفی کردند.

سپهر حیدری نوشت در این باره:واقعا نمی دانم چه بگویم در حالی که ما پرسپولیسی ها و دوستان نزدیک هادی عزادار و داغون هستیم یک سری آدم بی معرفت و بیکار و … در حالی که من و همسر عزیزم در مراسم هادی عزیز در خانه هادی و ورزشگاه آزادی شرکت کردیم با انتشار شایعه اینکه من همراه با دوست دخترم در این مراسم شرکت کردیم واقعا از ته دل مرا متاسف کردند. این ها همان هایی هستن که هادی را در زمان بازیگری اش می کوبیدن و الان برای افتادن در عکس مراسمش خودشان را به آب و آتش می زنند. این خانم همسر بنده است و این که ما ماه ها قبل ازدواج کردیم.

مجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری

او درباره ازدواجش با آرام جوینده گفته است: در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.