۰ نفر

روایت دردناک مارال فرجاد از سرطان و شیمی درمانی

۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 655237
روایت دردناک مارال فرجاد از سرطان و شیمی درمانی

مارال فرجاد درباره روند سخت سرطان و شیمی درمانی اش در اینستاگرام پستی منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مارال فرجاد به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام از تجربه ابتلا به سرطان و دست و پنجه نرم کردن با شیمی‌درمانی نوشت:

حالا به معاشرت طولانیم با این درد که فکر می‌کنم، می‌فهمم بسیاری از جزییات را از یاد برده‌ام. جزییاتی دردناک، رنج‌آور و گاه از حد طاقتم فراتر. احتمالا همین فراموشی است که به ما کمک می‌کند طاقت بیاوریم.

‎هیچ‌وقت دچار بیماری سختی نشده‌بودم، و شیمی‌درمانی برایم تنها اسمی در فیلمنامه‌هایی بود که می‌خواندم. بله، فکر می‌کردم زنی رویین‌تن هستم، و بعد، یک‌باره و ناگاه همه‌چیز فروریخت. گفتند هر ۲۱ روز باید همسفر داروها شوم، سفری بی‌نهایت دردناک. نخست موهایم را کوتاه کردم، موهایی که تنها یک‌بار در کودکی کوتاه شده بودند. موهایم رفت، و این نه پایان ماجرا که تازه شروع رنجی مدام و طولانی بود.

‎عذاب قوی‌ماندن، سخت ترین بخش بیماری طولانی است. می‌توانم جزییاتی برای شما تعریف کنم که در گریه با من شریک باشید، اما بگذارید برایتان بگویم چطور این دوران جنون‌زده را طاقت آوردم و می‌آورم: با فکر کردن به آنها که دوستشان دارم. من از بیماریم یاد گرفتم به قطره‌های داروی شیمی‌درمانی، به سان ذره‌های مهربان نور نگاه کنم. یاد گرفتم دردم را دوست بدارم و وقتی گریه می‌کنم، وقتی می‌خندم، وقتی حرف می‌زنم، همیشه و در همه حال از یاد نبرم زندگی با همه تلخی‌ها، موهبتی است که باید قدرش را بیشتر و بیشتر بدانم.

‎بعدتر شاید برایتان به تدریج نوشتم چگونه در غربت و دور از همه کسانی که دوستشان دارم و دور از حرفه‌ای که عشق زندگیم است چگونه تاریکی شبهای تنهایی را به تاریکی پشت پلکهای بسته از درد گره زدم، ولی ایمانم را به نور از دست ندادم. شاید برایتان گفتم چگونه مثل کوهنوردی خسته با هر قدمی که برداشتم مردم و زنده شدم، اما کم نیاوردم و ادامه دادم تا به قله برسم. من ادامه دادم. ادامه می دهم. چرا که من، با رنج و درد و اندوه ولی با قلبی روشن و گرم، مسافر کوچک شهر امیدم. با لبخندی ساده و قلبی مطمئن که حالا مرا واقعا رویین‌تن کرده. خسته و کلافه ورنجورم، اما رقصان و سبک‌بال و پذیرا. و تا قله، تا بهبود، تا لبخند خواهم‌رفت.همین

روایت دردناک مارال فرجاد از سرطان و شیمی درمانی

مارال فرجاد کی سرطان گرفت؟

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد وخواهر مونا فرجاد متأسفانه سال گذشته به بیماری سرطان مبتلا شد.

مارال فرجاد در کدام کشور زندگی می کند؟

مارال فرجاد  اکنون روند درمانی خود را در کشور مجارستان دنبال می کند.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران ؛ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر است. پدرش جلیل فرجاد بازیگر شناخته شده تلویزیون و مادرش خانه دار بود که چندماه گذشته فوت کرد. او  تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام مونا دارد که او نیز در عرصه بازیگری حضور دارد.

ماجرای ازدواج مارال فرجاد

مارال فرجاد در برنامه دورهمی سال ۱۳۹۶ خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد ، این زوج سر یک کار هنری با هم آشنا شدند اما همسرش در عرصه هنری فعالیت ندارد. تاکنون هیچ عکس مشترکی از این زوج منتشر نشده و خانم بازیگر می گوید به هیج وجه اجازه نمی دهم کسی از زندگی شخصی ام اطلاع پیدا کند.