۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

بازگشت ربع سکه به کانال ۴ میلیون تومان

۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 638451
بازگشت ربع سکه به کانال ۴ میلیون تومان

بازار طلا و سکه به‌دنبال نوسانات کاهشی قیمت دلار در بازار آزاد و کاهش اندک اونس جهانی نوسان قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. در چنین شرایطی، سکه امامی با ١۵ هزار تومان افزایش و ربع سکه با ۴٠ هزار تومان کاهش قیمت روبرو بوده است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی با کاهش اندک قیمت، معادل ١٨۵٧ دلار و ۵٨ سنت ثبت شده و قیمت دلار در بازار آزاد نوسانات کاهشی را در مقایسه با روز گذشته تجربه می‌کند، قیمت سکه انواع سکه در بازار نوسان دارد‌، به‌طوری‌که سکه امامی و اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد اما ربع سکه با کاهش قیمت ۴٠ هزار تومانی به کانال ۴ میلیون تومان بازگشته است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۴۰۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ٣٩۴ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ١۵ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته تغییر قیمتی نداشته است. 

ربع سکه نیز ۴ میلیون و ٩٨٢ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ٢٠ تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۴٠ هزار تومان داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٨٣٢ هزارتومان و با ۲٠ هزار تومان کاهش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨۵٢ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٢٠۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٣٩٨ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۸۱ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٢٠۶ هزار تومان حباب دارد.