۰ نفر

به‌دنبال کاهش قیمت دلار در بازار آزاد؛

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبر: 637737
کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

بازار طلا و سکه برخلاف جهت صعودی اونس جهانی و به‌دنبال نوسانات کاهشی در بازار ارز، آرامش و ثبات نسبی را تجربه می‌کند. این در شرایطی است که سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با افزایش قیمت، معادل ۱۸۵۴ دلار ثبت شد، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، نزول اندک قیمت انواع سکه و به خصوص سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته را شاهد بود.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۳۴۶ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۲۸ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۸۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته معادل ٧ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ۱۰ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۴ میلیون و ۹۴۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۵۲ تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان و با ۲ هزار تومان کاهش تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۲۲۸ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۴۲۸ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان حباب دارد.