۰ نفر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها؛

دولت برای اقناع اذهان عمومی در حذف ارز ترجیحی تلاش کند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 636694
دولت برای اقناع اذهان عمومی در حذف ارز ترجیحی تلاش کند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در رابطه با افزایش قیمت ها و وضعیت پیش آمده بهتر آن بود که دولت به هر طریق ممکن به مردم اطلاع رسانی و برای اقناع آنها تلاش کند.

اقتصادآنلاین ـ پرستو بهرامی‌راد؛ روح الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این باره عنوان کرد: اصل اتفاقی که در ساماندهی بازار ارز اتفاق افتاد، رویداد بزرگی است؛ چرا که این کار مانع از رانت سازمان یافته می‎شود. عملاً این اتفاق افتاد که رانت بر پشت ابر نماند و اصل این اتفاق خوب بود.

نماینده مردم فارس توضیح داد: برخی از جزییات اجرایی اگر دقیق‌تر اجرا می‌شد، شرایط بهتری ایجاد می‌شد. با این حال من معتقدم دولت در این زمینه به اندازه کافی تلاش کرد. ما در مجلس هم مصوبه محکمی داشتیم اما با این حال مردم از نظر ذهنی اقناع نشدند و همچنان باید تلاش کنیم به هر شکل مردم را در این زمینه قانع کنیم.

نجابت در خصوص استیضاح وزرای مربوط به این طرح که به درستی مردم را اقناع نکردند، گفت: ما هفته گذشته، یعنی پیش از اجرای این طرح با وزیر اقتصاد، جهاد و وزرای مربوطه دیدار داشتیم، اما در حال حاضر به عنوان سخنگوی کمیسیون اطلاعی از جزییات این طرح ندارم.