۰ نفر

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت عنوان کرد؛

استخدام جدید در وزارت بهداشت

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 621519
استخدام جدید در وزارت بهداشت

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم در توزیع نیرو خواهیم داشت، اظهار کرد: بعد از موافقت سازمان برنامه و بودجه با وزارت بهداشت در خصوص مجوزهای استخدامی در سال ۱۴۰۱، توزیع عادلانه نیرو با اولویت مناطق محروم را در دستور کار مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت خواهیم داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وبدا، سیف الله مرادی، با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی حوزه سلامت در کشور، بیان کرد: تلاش می‌کنیم که مناطق محروم و کم برخوردار را با تمام توان مورد حمایت‌های همه جانبه قرار دهیم. 

وی در ادامه بیان کرد: شاخص‌های توزیع نیرو به خصوص نیروهای بهداشتی و درمانی در کل کشور را به دست آورده‌ایم و بر این اساس در سال آینده به توزیع نیرو به‌صورت متوازن اقدام خواهیم کرد. 

مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم در توزیع نیرو خواهیم داشت، اظهار کرد: بعد از موافقت سازمان برنامه و بودجه با وزارت بهداشت در خصوص مجوزهای استخدامی در سال ۱۴۰۱، توزیع عادلانه نیرو با اولویت مناطق محروم را در دستور کار مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت خواهیم داشت. 

وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط خدمت به مردم و جامعه است و همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که شرایط نظام سلامت را در حوزه منابع انسانی به بهترین شکل ممکن ارتقا دهیم تا همه مردم بتوانند در شرایطی یکسان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند. 

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در پایان عنوان کرد: درخواست صدور مجوز به سازمان اداری و استخدامی ارسال شده است و پس از صدور مجوزهای لازم، آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ با اولویت کسانی که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا فعالیت داشته‌اند، برگزار خواهد شد.